КРЕАТИВНІ МАТЕРІАЛИ

ЗАГАЛЬНІ ВИМОГИ ДО КРЕАТИВНИХ МАТЕРІАЛІВ

Креативні матеріали повинні бути представлені у вигляді відеокейсу (хронометраж до 3 хв.), додаткових зображень (2 обов’язкові/максимум 6 шт), а також одне зображення Key Visual для публікації.  

  • Готову папку з креативними матеріалами потрібно заархівувати та завантажити разом з логотипом компанії в особистому кабінеті на сайті Effie Awards Ukraine.
  • Зображення Key Visual завантажується в окремому полі в особистому кабінеті.
  • В окрему папку збережіть, буль ласка, логотип агентства-учасника та клієнта. Вони можуть бути використані Оргкомітетом конкурсу в публікаціях та на Церемонії Effie Gala у разі виходу до фіналу або перемоги проекту.
ЩО МАЄ БУТИ В ВІДЕОКЕЙСІ
  • Сфокосуйтесь на креативній складовій проекту. Відеокейс має відображати спосіб втілення вашої ідеї в життя. 
  • Журі прочитає вашу письмову заявку до перегляду креативних матеріалів. Вони знають ваші цілі, проблеми, стратегію та результати. Ціль відеокейсу (презентації) - показати, як ви втілили ідею в життя.
  • Креативний матеріал не має повторювати зміст Entry Form. Важливо показати реалізацію проекту у тому вигляді, в якому він був представлений на ринку.
  • Мінімум 70% всього відеокейсу мають займати приклади креативної роботи. Продемонструйте "як-де-коли" ви взаємодіяли з аудиторією.
  • Включіть як мінімум по одному прикладу кожного задіяного каналу комунікації, зазначеного в текстовій частині вашої заявки.  
  • Рекомендуємо позначити кожний канал комунікації за типом медіа (ТВ ролик, радіо ролик тощо)
  • Члени журі можуть бути розчаровані, коли у відеокейсі не показано достатньо прикладів креативної роботи і занадто багато часу витрачено на переказ історії з текстової частини заявки.
  • Також журі може знизити бал, якщо ви вкажете, наприклад, на важливість друкованої реклами в текстовій частині заяви, але не покажете приклади такої реклами в креативних матеріалах. І навпаки, якщо ви покажете креативні матеріали, про які нічого не сказано в текстовій частині заявки.  
  • Пам’ятайте, що згідно правил Effie Worldwide у креативні матеріали не можна включати результати. Вся конфіденційна інформація має бути присутня тільки в текстовій частині заявки.
  • Члени журі мають зосередитися на суті вашого проекту, а не на можливих підставах для дисквалифікації. 
  • Усі матеріали мають бути представлені англійською мовою або включати англійські титри.
ЩОБ УНИКНУТИ ДИСКВАЛІФІКАЦІЇ, НЕ ВКЛЮЧАЙТЕ В МАТЕРІАЛ НАСТУПНЕ:
  • Результати (в т.ч. кількість лайків в соціальних мережах, кількість підписників і т.д.)
  • Логотипи або креативний матеріал конкурентів
  • Назва, логотипи або зображення агентств

Учасник гарантує дотримання авторських прав (легальне використання креативних матеріалів).

Рекомендуємо не включати в креативні матеріали музику/зображення, які не використовувалися в рекламній кампанії та можуть ввести в оману членів журі під час перегляду.

ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ ДО КРЕАТИВНИХ МАТЕРІАЛІВ 

Відеокейс: формат відео, роздільна здатність 720р, кодек H.264, потік даних від 1 Мб / с. Хронометраж - до 3 хвилин.

Креативні матеріали у вигляді окремих зображень (мінімум 2): формат JPEG, RGB, 150 dpi, роздільна здатність більшої сторони - 1 772 pixels.
Після перегляду відеокейсу, членам журі будуть показані додаткові зображення. Вони мають доповнювати відеокейс та допомогти членам журі краще оцінити креативні елементи рекламної кампанії. Добре, коли такі файли включають статичні зображення (веб-сайт, друкована реклама тощо).
Загальна кількість таких файлів не повинна перевищувати 6 екземплярів.

Зображення Key Visual для публікації: формат JPEG, 300 dpi, RGB, роздільна здатність більшої сторони - 1772 pixels. 
Це зображення повинно презентабельно відображати заявлену на конкурс кампанію. Зображення Key Visual буде використовуватися на сайті Effie Awards Ukraine і в міжнародному архіві Effie Worldwide.

Логотипи компанії агентства-учасника та клієнта: формат JPEG, RGB, 150 dpi.

Сумарна вага усіх завантажених файлів не повинна перевищувати 250 МБ.
Назва кожного окремого файлу має бути записана у наступному форматі:
Entry title_Category. Будь ласка, не вставляйте назву агентства в назву файлів креативних матеріалів.