Причиною для дискваліфікації  (без повернення вартості участі) заявки є:

1. Відсутність  підтвердження даних, вказаних у заявці.

Вся інформація, факти, цифри і т.д., що представлені у в будь-якому місці заявки, повинні підтверджуватися джерелами. Надання джерел даних не обмежеються тільки розділом результатів. Effie Awards залишає за собою право на перевірку достовірності наданих даних.

  • Джерела даних мають бути максимально чіткими та конкретизованими для структурування всіх доказів; вказуйте джерела даних, тип досліджень та охоплений період часу. Через наявність правила Effie відповідності кампанії певному періоду дії, важливо включити дати для всіх результатів, представлених у вашій заявці.
  • Рекомендований формат показу джерел даних: Джерело дослідження, Тип дослідження, Охоплений період часу.
  • Не обов'язково слідувати певному формату, проте Effie рекомендує використовувати виноски/примітки, щоб надати інформацію про джерела.
  • Джерела даних можуть бути надані від: рекламодавця, агентства або незалежної дослідницькі компанії. Також джерела даних можуть включати іншу додаткову інформацію. Вказуйте конкретну назву компанії у якості посилання на джерело, окрім випадків, коли джерелом є агентство (рекламним, медіа, тощо). Effie - це конфіденційне змагання (члени журі не бачать назви агентств).  Заборонено вказувати назву агентства в якості джерела інформації в усіх матеріалах заявки, що будуть розглядатися членами журі (текстова частина заявки та креативні матеріали).  Посилаючись на дослідження агентства (крім незалежної дослідницької компанії) в джерелах, слід назвати джерело як “дослідження агентства,” “дослідження медіа агентства,” “дослідження стороннього агентства” тощо, поруч з іншими джерелами даних (дані від клієнта та від незалежних дослідницьких компаній).  Це відноситься до всіх агентств, а не тільки до агентства, що подає заявку (оскільки члени журі можуть подумати, що агентство у посиланні - це агентство, що подає заявку, і позначать заявку як дискваліфіковану).

2. Не надання додаткових підтверджувальних даних за запитом оргкомітету або надання неправдивих даних.
 
Під час суддівства члени журі можуть позначити недостовірність наданих даних у заявці. Оцінювання такої заявки відкладається.

За запитом Оргкомітету підтвердження (докази) надаються автором заявки протягом не більше двох робочих днів після проведення туру журі. Запит на надання підтвердження даних може бути висланий як після першого, так і після другого туру суддівства протягом одного робочого дня після його закінчення.

Підтвердженнями можуть бути звіти дослідницьких та моніторингових компаній. У випадку, коли мова йде про «дані замовника» (інформація, надана клієнтом/рекламодавцем), надається докладне обгрунтування таких даних.

У разі ненадання запитаної інформації даних заявка дискваліфікується.

У випадку, якщо хоча б один член журі помітить явну фальсифікацію даних (наприклад, фальсифікацію звіту дослідницької компанії), заявка дискваліфікується.
 
3. Присутність у заявці або креативних матеріалах логотипу і/або назви будь-якого агентства.
 
Effie - це конфіденційне змагання (члени журі не бачать назви агентств); тому заборонено вказувати логотип агентства або зазначати його назву у тексті заявки або в креативних матеріалах.
 
4. Включення результатів кампанії  та логотипів і/або креативних матеріалів конкурентів в креативні матеріали вашої кампанії.

Завдання креативних матеріалів - продемонструвати вашу роботу і те, як проект був реалізований в реальних ринкових умовах. 

5. Невідповідність періоду кампанії вказаному правилами Effie періоду розгляду проектів.
 
Проект повинен демонструвати результати саме українського ринку та в рамках періоду: з 1 січня 2017 року по 1 листопада 2018 року (для категорії "Кампанії з тривалим ефектом" -  з 1 січня 2016 року (або раніше) по 1 листопада 2018 року). Результати, які оцінюють судді, мають бути в межах саме цього періоду, але дані більш раннього періоду кампанії можуть бути продемостровані для того, щоб краще зрозуміти контекст кампанії (ситуацію, обставини тощо).
 
6. Недотримання вимог до оформлення заявки, що викладені в Правилах та Вимогах.

  • Не вносьте скріншоти та будь-які зображення з креативних матеріалів до текстової частини заявки. Їх місце - в креативних матеріалах. Не включайте ніякі графічні елементи/зображення и у вашу текстову частину заявки, це можливо тільки, якщо вони не є частиною графіку/таблиці.

  • Не використовуйте логотипи та зображення конкурентів. Не дозволяється включати  логотипи та креативні матеріали конкурентів ні у вашу текстову частину заявки, ні в креативні матеріали.

  • Відповідайте на всі питання. Якщо питання не може бути застосоване для вашої кампанії, вкажіть це безпосередньо під питанням “not applicable (N/A).” Не залишайте жодне питання без відповіді

7. Відсутність перекладу: креативні матеріали повинні бути представлені англійською мовою або з англійськими субтитрами.