1 листопада 2010

83 кампанії та 33 учасники EFFIE Awards Ukraine-2010 будуть боротися за звання найефективніших в Україні

Оргкомітет міжнародного конкурсу маркетингової і рекламної ефективності EFFIE Awards Ukraine оголосив про закінчення прийому робіт.

Цього року за звання найефективніших на рекламно-комунікаційному ринку України будуть боротися 33 учасники, які зареєстрували 83 кампанії. Це рекордна кількість заявок за всю історію EFFIE Awards Ukraine: у минулому році було подано 53 роботи, в 2008 - 63 кампанії. Найбільше робіт було подано у категоріях «Споживчі послуги та роздрібні продажі» (14) і «Засоби і послуги зв'язку» (13). Також у трійці лідерів «Продукти харчування» (10). Відзначимо, що категорія «Споживчі послуги та роздрібні продажі» лідирували і в минулому році. Однак пальму першості разом з нею тримали «Банківські, фінансові та страхові послуги, будівництво та продаж нерухомості» з дев'ятьма заявками, цього року в цій категорії теж 9 робіт. Серед приємних сюрпризів - конкурсні заявки в нові категорії для EFFIE Awards - «Медіа інновація» і «Ренесанс».

Окремо хочеться відзначити роботу менеджерів агентства J&I advertising & PR, вони не тільки найпершими заповнили заявку на участь у конкурсі, але й зробили це абсолютно правильно. На даний момент оргкомітет EFFIE Awards Ukraine перевіряє всі інші заявки на технічні помилки і відповідність міжнародним вимогам Effie Worldwide.

Суддівство в конкурсі Effie Awards Ukraine грунтується на багаторічному міжнародному досвіді Effie Worldwide - у заявках учасники вказують точні показники за результатами кампанії. Всі конкурсні роботи оцінюються за 100-бальною шкалою (0 - неефективно, 100 - дуже ефективно). Крім цього, кожна робота оцінюється не одним членом журі, а групою. Голосування проходить анонімно і конфіденційно. Оцінка конкурсних робіт грунтується на незалежній думці кожного члена журі, до складу якого входять топ-менеджери українських компаній і керівники найбільших рекламних агентств, а це значить, що в конкурсі не можна виграти, заплативши певну суму організаторам.

Перший тур суддівства відбудеться 6 листопада в залах для переговорів Radisson SAS Hotel. Протягом 1-го туру судді вивчать роботи без оцінки креативних матеріалів з метою відсіяти найслабші заявки.

Другий тур пройде 13 листопада також в Radisson SAS Hotel. Судді оцінять роботи по категоріях, включаючи креативні матеріали, і виставлять свої остаточні оцінки.

Церемонія нагородження переможців Effie Awards Ukraine 2010 відбудеться 3 грудня. У цей же день в рамках Днів Effie в Україні пройде традиційна Міжнародна конференція з ефективних рекламних та маркетингових комунікацій "ЕFFIE. Ideas that worked". З програмою конференції можна ознайомитися тут. На конференції будуть презентовані найкращі маркетингові кейси від найуспішніших гравців рекламно-комунікаційного ринку.

Вартість участі у конференції та Церемонії Effie становить 1000 грн, при цьому Оргкомітет надає гнучку систему знижок. Так, при акредитації декількох осіб від компанії вартість для одного учасника складе 750 грн. Крім того, додаткові знижки надаються членам Всеукраїнської рекламної коаліції: 20%-на-дійсним та 5%-на - асоційованим.

Зареєструватися на конференцію можна просто пройшовши за посиланням
або зателефонувавши до Оргкомітету конкурсу за телефоном: +380 44 490-90-30 (31,32,33)
або по e-mail: festival@adcoalition.org.ua, project@adcoalition.org.ua.
Контактні особи - Катерина Губренко та Мирослава Нагорнюк

Про конкурс:

Маркетологи називають Effie найраціональнішої премією в світі, оскільки в конкурсі оцінюються не так креативні знахідки, як ефективність рекламної кампанії в цілому. Для гравців ринку маркетингу і реклами нагорода Effie Awards має особливе значення: це підтвердження професійної спроможності, результативності роботи і показник зрілості компанії. Учасники конкурсу не лише змагаються між собою, а й, що найголовніше, боряться за визнання певного професійного рівня. Мета Effie - визначити ефективність стратегічних рішень в області рекламних і маркетингових комунікацій. На відміну від інших конкурсів рекламістів і маркетологів, в даному випадку журі оцінює те, що найбільше цікавить замовника рекламної кампанії: зростання продажу, збільшення частки ринку, лояльності споживачів, підвищення впізнаваності торгової марки і вартості бренду. Участь агентства в такому конкурсі - це вагомий аргумент для рекламодавців на користь того, що вони довіряють свої гроші професіоналам.