30 листопада 2010

До конференції EFFIE в Україні залишилося три дні!

У п'ятницю, 3-го грудня, у Софіївському Гранд холі готелю «Прем'єр Палас» відбудеться одна з найважливіших подій на рекламному ринку України - Міжнародна конференція з ефективності рекламно-маркетингових комунікацій Effie. Ideas that worked та церемонія нагородження переможців Effie Awards 2010. Крім цього, 3 грудня вперше буде названо Агентство року.

З кейсами-переможцями Effie різних країн виступлять київські представники мережевих агентств Ogilvy, Euro RSCG, JWT і Y&R. Агентства THINK! MCcann Erickson і Adventa LOWE будуть презентувати власні кейси. Також на конференції виступлять клієнти, які зі свого боку глянуть на проблеми ефективних комунікацій. Вікторія Цомая, директор з маркетингу, Кримська горілчана компанія, член журі Effie Awards Ukraine розповість про критерії визначення векторів дії для зростання брендів. Павло Роганов, керівник департаменту взаємовідносин з покупцями холдингу Fozzy Group поділиться практичними знаннями про поведінку покупців у магазинах. Доповідь Ангели Піддубної, викладача маркетингу в Единбурзької школі бізнесу, Інституту маркетингу Нідерландів (NIMA), ключових бізнес-шкіл України, члена журі Effie Awards Ukraine цікавий тим учасникам конференції, які серйозно замислюються на формуванням платформи довіри до бренду. Доповідь буде побудована на кейсах McDonald's Великобританія і МакДональдз Україна. Всім зацікавленим у «правильному» медіа плануванні, оргкомітет Effie настійно рекомендує відвідати доповідь Павла Таяновський, директора зі стратегічного планування та інновацій AITI/Carat.


Вартість участі у конференції та Церемонії Effie становить 1 000 грн, при цьому Оргкомітет надає гнучку систему знижок. Так, при акредитації шести і більше осіб від компанії вартість для одного учасника складе 750 грн, за умови покупки 11 і більше акредитацій 500 грн. Крім того, додаткові знижки надаються членам Всеукраїнської рекламної коаліції: 20% -дійсним та 5% - асоційованим.

Для українських фахівців з реклами та маркетингу конференція Effie - це унікальний шанс ознайомитися з кращими маркетинговими рішеннями Європи, Америки та Азії і розібратися в деталях найяскравіших рекламних кампаній, часом шокуючих і незвичайних, а іноді цілком очевидних, але незмінно працюючих.

Програма міжнародної рекламно маркетингової конференції «Effie. Ideas that worked»

10-00 - 10-30         реєстрація учасників, welcome кава
10-30 - 11-00         "Біле Вугілля" посилює вплив ТВ реклами. Можливості національного ТБ у таргетуванні і побудові частоти при обмеженому охопленні. Кейс від медіа агенції AITI/Carat
11-00 - 11-30         All is in the BOX. Критерії визначення векторів дії для зростання брендів. Вікторія Цомая, директор з маркетингу, Кримська горілчана компанія, член журі Effie Awards Ukraine
11-30 - 12-00         McCann Erickson Effie winners' cases
12-00 - 12-30         Lowe Effie winners' cases:
12-30 - 13-30         lunch time
13-30 - 14-00         Ogilvy Effie winners' cases
14-00 - 14-30         Euro RSCG Effie winners' cases
14-30 - 15-00         JWT Effie winners' cases
15-00 - 15-30         кава-пауза
15-30 - 16-00      Y&R Effie winners' cases
16-00 - 16-30         Про Ктулху і Роздрібну торгівлю. Практичне застосування знань, накопичених в результаті вивчення поведінки покупців у магазинах «Сільпо», Павло Роганов, керівник департаменту взаємовідносин з покупцями холдингу Fozzy Group
16-30 - 17-00         Платформа довіри до бренду. Кейси McDonald's Великобританія і МакДональдз України. Ангела Піддубна, викладач маркетингу в Единбурзької школі бізнесу, Інституті маркетингу Нідерландів (NIMA), ключових бізнес-школах України, член журі Effie Awards Ukraine

19-00 - 19-30         збір гостей і учасників Effie Gala
19-30          Effie Gala - Урочиста церемонія нагородження переможців Effie Awards, святковий фуршет

Зареєструватися на конференцію можна зателефонувавши до Оргкомітету конкурсу по телефону
+380 44 490-90-30,
+380 44 490-90-30
або по e-mail: festival@adcoalition.org.ua, project@adcoalition.org.ua.

Контактні особи: Катерина Губренко та Мирослава Нагорнюк