7 грудня 2010

Effie - 2010. Фоторепортаж

 

3-го грудня у Софіївському Гранд-холі готелю «Прем'єр Палас» відбулася одна з найважливіших подій на рекламному ринку України - Міжнародна конференція з ефективності рекламно-маркетингових комунікацій «Effie. Ideas that worked»та церемонія нагородження переможців Effie Awards 2010.

Ефективний ранок почався доповіддю Павла Таяновський, директора зі стратегічного планування та інновацій AITI / Carat. Трохи пізніше з кейсами-переможцями Effie різних країн виступили топи київських представників мережевих агентств Ogilvy, Euro RSCG, JWT і Y&R. Павло Роганов, керівник департаменту взаємовідносин з покупцями холдингу Fozzy Group, поділився практичними знаннями про поведінку покупців у магазинах.


Програму конференції закрила доповідь Ангели Піддубниої, викладача маркетингу в Единбурзької школі бізнесу, Інституту маркетингу Нідерландів (NIMA), ключових бізнес-шкіл України, члена журі Effie Awards Ukraine. Вона розповіла про формуванням платформи довіри до бренду. Доповідь будувалася на кейсах McDonald's Великобританія і МакДональдз України. Поспілкуватися зі спікерами конференції слухачі могли не тільки в залі, але й у кава-брейках і під час ланчу.
Після перерви почалася головна подія дня - Церемонія нагородження Effie Awards 2010.

Томливе очікування: хто ж стане найефективнішим у 2010?

Ogilvy&Mother Ukraine завоювало титул Advertising Agency of the Year


Найефективніші - РА «Кінограф»

Ірина Новікова, директор Talan Communications і Олександр Павловський, генеральний директор BBDO Kiev радіють загальному Гран-прі за кампанію «Освіжи свій футбол з Pepsi!».



До зустрічі на Effie Awards-2011!