Ваша заявка буде оцінюватися найбільш досвідченим та авторитетним журі. До команди журі входять маркетинг-директори провідних компаній та брендів, що представлені в Україні, а також – директори рекламних агентств, проекти яких продемонстрували свою ефективність на Effie Awards Ukraine, медіа експерти, дослідники та консультанти.

Заявки оцінюються в три тури. Бали кожної заявки присвоюються анонімно та конфіденційно.

Кожен член журі  отримує на розгляд певний набір заявок, що відповідає його складу журі, в якому він працює. Кожен комплект заявок різних складів журі складений таким чином, щоб виключити можливість виникнення конфлікту інтересів та упередженого суддівства. Наприклад:

- член журі, що якимось чином пов'язаний з автомобільною промисловістю, не буде розглядати заявку конкурента в категорії «Транспортні засоби». Тому дуже важливо, щоб у заявці були описані ринкові умови, конкурентне середовище та ін., щоб член журі мав можливість швидко розібратися у незнайомому для нього ринку;

- член журі, який мав якусь причетність до реалізації проекту, що розглядається (як з боку агентства, так і боку рекламодавця), не може оцінювати цей проект.
 

Перший тур суддівства (визначення фіналістів)

Журі оцінює усі матеріали заявки: текстову частину та креативні матеріали. Кожний проект оцінюється індивідуально, без порівняння з іншими проектами у своїй категорії. Проекти, що отримали достатню кількість балів, стають фіналістами та проходять у наступний тур.

Другий тур (визначення переможців)

У другому турі заявки оцінюються в порівнянні з іншими заявками фіналістів в рамках однієї категорії. Так само, як і в першому турі, оцінюються усі матеріали кожної заявки. Для другого туру формуються інші склади журі. Остаточні оцінки визначають, хто з фіналістів отримає нагороди.

Третій тур (визначення Гран-прі)

Гран журі на своєму засіданні визначить Гран-прі конкурсу серед золотих нагород. 

 
Система виставлення балів

Журі оцінює проекти за чотирма критеріями, виставляючи оцінки по кожному критерію за 100-бальною шкалою. Для отримання остаточної оцінки заявки від кожного члена журі, отримані бали критеріїв зважуються між собою наступним чином:

Challenge, Context & Objectives   

23.3%

Insights & Strategic Idea  

23.3%

Bringing the Idea To Life      

23.3%

Results             

30%

 

Загальна кількість балів виводиться методом зваження остаточних оцінок від усіх членів журі, при цьому до підрахунку не входять найвища та найнижча оцінки.

Фіналісти та переможці (золото, срібло та бронза) в кожній категорії повинні набрати визначену кількість балів.

Можливо, що в кожній категорії буде декілька переможців будь-якого рівня, чи навпаки, жодного переможця, незалежно від кількості фіналістів. Не всі фіналісти стають переможцями.

Члени журі вивчають текстову частину заявки та дивляться креативні матеріали. Перед подачею заявки переконайтесь, що текстова частина заявки та креативні матеріали відповідать та доповнюють один одного.

Пам’ятайте, що члени журі розглядають приблизно 15-20 заявок. Чіткість, ясність та сильна подача матеріалу допоможе вашій заявці вигідно вирізнитися з інших.

Перевірка достовірності даних

У зв’язку зі збільшенням звернень в Оргкомітет Effie Awards Ukraine від членів журі, в яких були сумніви щодо достовірності даних, вказаних у заявках, а існуючі процедури не дозволяли «розвіяти їх сумніви», Оргкомітет вводить додаткову процедуру.

  • У випадку, якщо член журі сумнівається в достовірності даних, він має право, оцінюючи заявку, позначити дані, що викликають у нього зауваження чи сумніви та повідомити про це Оргкомітет Effie Awards Ukraine під час суддівства. 
  • Інші члени журі цього складу в обов’язковому порядку інформуються про таке рішення свого колеги. У випадку, якщо одна і та ж заявка була позначена, як «сумнівна», мінімум 50% членів журі, компанія, що подала заявку, повинна буде надати окреме і додаткове підтвердження (доказ) даних кампанії.
  • Оцінювання такої заявки відкладається.
  • Підтвердження (наприклад, це можуть бути звіти дослідницьких та моніторингових компаній або у випадку, якщо мова йде про «дані замовника», детальне роз’яснення таких даних) надаються автором заявки до Оргкомітету протягом не більше двох робочих днів після проведення туру журі. Запит на надання даних може бути висланий як після першого так і після другого туру суддівства протягом одного робочого дня після його закінчення.
  • Оргкомітет розсилає отримані підтвердження всім членам журі, що судили дану заявку. Члени журі оцінюють заявку з урахуванням наданих додаткових даних дистанційно та надсилають свої протоколи до Оргкомітету протягом одного робочого дня з моменту надання даних.
  • У випадку ненадання запитаної інформації заявка дискваліфікується.
  • У випадку, якщо хоча б один член журі виявить явну фальсифікацію даних (наприклад, фальсифікацію звіту дослідницької компанії) заявка дискваліфікується.

Перед початком засідання журі інформуються про вищезазначену процедуру.