27 листопада 2007
5 грудня в Києві відбудеться III Міжнародна конференція EFFIE в Україні, яка буде присвячена питанням ефективності маркетингових комунікацій. Українським фахівцям з реклами і маркетингу надається унікальна можливість спілкування з всесвітньо визнаними практиками.
Ключовий спікер конференції - автор маркетингового бестселера 2006 року у Великобританії "Marketing Genius". Peter Fisk був охарактеризований журналом Business Strategy Review як «один з найпрогресивніших маркетологів сучасності». Під час конференції він розповість про свої секрети ефективного маркетингу, грунтуючись на успішному досвіді роботи з багатьма відомими компаніями, серед яких American Express, British Airways, Coca Cola, Microsoft, Virgin, Vodafone та інші.
Своїм багатим досвідом у сфері нових медіа і маркетингу в Інтернет поділитися Steve Chazin (США) - маркетолог з більш ніж 20-ти літнім стажем роботи, 10 з яких пов'язані з компанією Apple, де він керував відділом продажів і маркетингу.
Karl Multer (Швеція) розповість про маркетингової розробки, що становить, і впровадження інноваційних пакетів фінансових послуг, а Pavol Minar - про історію успіху ребрендінга у сфері телекомунікацій.
Lembit Loo (Словаччина) представить проект партнерського маркетингу одного з найбільш успішних казино в центрально-східній Європі. При цьому один з кращих маркетінг-спікеров Росії Георгій Трусов проаналізує кейси-переможці EFFIE в Росії.