Завершився перший тур суддівства Effie Awards Ukraine. Незважаючи на те, що ряд рекламних заявок були на грані вильоту з конкурсного змагання, 30 пунктів за 100-бальною шкалою ефективності набрали всі учасники. Оргкомітет вітає конкурсантів з попаданням у півфінал і відкриває «секрети» Effie Awards Ukraine.
Хто судить?
Згідно з регламентом конкурсу, до складу журі входять топ-менеджери рекламних агентств - переможців минулих років і рекомендовані ними керівники маркетингових підрозділів компаній-рекламодавців. Загальний склад суддівської колегії - 30% представники рекламних агентств і 70% - маркетинг-директори компаній-рекламодавців. Фактично, саме представники РА вирішують хто з маркетинг-директорів зі строни клієнтів буде членом журі Effie Awards. Процедура суддівства грунтується на багаторічному досвіді Effie і побудована на незалежній думці кожного з членів журі. При цьому строго дотримується неупередженість оцінок: представники компаній не оцінюють і навіть не бачать проекти в тих категоріях, до яких відносяться їх бренди.
Як судять?
У першому турі журі конкурсу вивчило роботи без оцінки креативних матеріалів з метою відсіяти найслабші заявки. Основні причини дискваліфікації: конкурсна заявка заповнена не відповідно до правил, дані, наведені в розділі «Результати», не підтверджуються посиланнями на спеціальні джерела.
У другому турі суддівства судді вже оцінюють роботи включаючи креативні матеріали і виставляють свої остаточні оцінки за шкалою від 1 до 100, причому 1 відповідає оцінці «Зовсім не ефективно», а 100 - «Надзвичайно ефективно». Виставляючи бал, журі повинні будуть оцінити такі елементи рекламної кампанії як маркетингова проблема і обрана стратегія, креатив, комунікаційне рішення, результати кампанії, причому найважливішим пунктом є взаємозв'язок результатів з поставленими цілями. Загальний бал за перші 3 елементи складає 70% фінальної оцінки. Результат принесе 30% фінальної оцінки. На основі протоколів журі формується середня оцінка кампанії. При цьому максимальна і мінімальна оцінки не враховуються.
Як перемогти?
Effie Awards Ukraine унікальний конкурс - у ньому не може бути переможених. Сама участь - це шанс для конкурсанта отримати об'єктивну професійну оцінку своєї роботи, а крім того, участь у такому серйозному конкурсі дозволяє серйозно заявити про себе як колегам, так і потенційним клієнтам, що дуже корисно, навіть якщо твоя робота і не входить до призової трійки. Про перемогу стане відомо всьому професійному співтоваристваїу, а також представникам бізнес-еліти країни. Національне визнання - найкраща самореклама, а це означає - нові замовлення, нові клієнти, нові висоти.
Хороший кейс, на думку журі Effie, володіє такими рисами:
- Об'єднує в собі стратегічну і тактичні цілі, ідею, виконання та результати.
- Чітко визначає ЦА.
- Надає переконливі докази і цифри. Лаконічний.
- Дуже добре пов'язує цілі і результати. При цьому цілі - вимірні, а результати - значущі.
- Підкреслює важливість ідеї.
- Написаний легкою мовою, без помилок. Не потребує додаткових роз'яснень з боку конкурсанта для розуміння.
Поганий кейс, в свою чергу:
- Містить неув'язки в прогнозах і неправильну інтерпретацію цифр.
- Не містить опису втілення ідеї в життя.
- Звертає мало уваги на споживчу аудиторію.
- Містить мало інформації про завдання, інсайти, результати.
- Містить неузгодженості між метою і підходом до її реалізації.
- Занадто довгий.
Деякі учасники називають в якості результатів набір окремих позитивних фактів. Суддям же потрібні конкретні, значущі цифри з продажу, частки ринку, brand awareness, і т.д. із зазначенням джерел, котрі переконливо підтверджують, що результати відповідають поставленим на початку кейса цілям.
Дізнатися, хто ж став кращим в області маркетингової і рекламної ефективності в цьому році ми зможемо 3 грудня під час Церемонії нагородження переможців Effie Awards Ukraine 2010, яка відбудеться в готелі Premier Palace. У цей же день в рамках Днів Effie в Україні пройде традиційна Міжнародна конференція з ефективних рекламних та маркетингових комунікацій "ЕFFIE. Ideas that worked". Можна довго сперечатися: «Як створювати дійсно ефективні рекламні кампанії», але краще прийти і подивитися на кращі маркетингові кейси від найуспішніших гравців рекламно-комунікаційного ринку.
Вартість участі у конференції та Церемонії Effie становить 1000 грн, при цьому Оргкомітет надає гнучку систему знижок. Так, при акредитації декількох осіб від компанії вартість для одного учасника складе 750 грн. Крім того, додаткові знижки надаються членам Всеукраїнської рекламної коаліції: 20%-ная-дійсним та 5%-ная - асоційованим.
Зареєструватися на конференцію можна просто зателефонувавши до Оргкомітету конкурсу за телефоном: (31,32,33)
або по e-mail: festival@adcoalition.org.ua, project@adcoalition.org.ua.
Контактні особи - Катерина Губренко та Мирослава Нагорнюк