11 серпня 2025

20 років Effie в Україні: креативна концепція «Тримай марку ефективності» від BetterSvit

У 2025 році премія Effie Awards Ukraine святкує своє 20-річчя. І ця дата потребувала чогось особливого. Символу, який не просто закріплює репутацію нагороди, а водночас вшановує її учасників і надихає нових претендентів. Так народилася концепція «Тримай марку ефективності». Ідею та візуальне рішення створила агенція BetterSvit, багаторічний креативний партнер премії.

«Цей ювілей – важлива точка для всієї рекламної індустрії України. За 20 років Effie стала головним мірилом ефективності в Україні. І сьогодні, у часи викликів, ми хотіли не просто вшанувати минуле, а створити щось, що об'єднує. Бо сила Effie – у спільноті, яка її творить», – зазначає Максим Лазебник, генеральний директор Всеукраїнської рекламної коаліції (ВРК), яка є організатором премії в Україні.

Ідея кампанії «Тримай марку» влучно втілює суть премії: ефективність – це не разовий акт, а стабільність, перевірена часом. Саме тому команда BetterSvit звернулася до знайомого кожному українцю вислову «тримати марку» – як символу професійної честі, стійкості та високих стандартів. Цей вислів влучно описує учасників Effie: агентства, бренди й команди, які рік у рік доводять силу своїх ідей результатами.

«Ми хотіли не просто сказати "ефективність важлива", а вшанувати тих, хто її тримає. Кампанія є одночасно і даниною поваги історії, і мотиваційним закликом для нових перемог та нових учасників», – коментує Світлана Степаненко, керівна партнерка BetterSvit Holding.

Центральним візуальним елементом Effie 2025 стала поштова марка. Адже до ювілеїв у світі заведено випускати унікальні марки. А в Україні цей образ після 2022 року набув навіть більшого, глибшого, нового сенсу – символу стійкості, гордості та фіксації історичних моментів. Тому для кампанії Effie Ukraine 2025 марка стала візуальним символом досягнень рекламної індустрії за 20 років.

«Ми побачили в марці не просто знак, а доказ. Емблему, яку можна буквально тримати в руках – як ознаку належності до спільноти тих, хто створює ефективність», – розповідає Степан Бархоленко, креативний директор BetterSvit Holding.

Однак BetterSvit не обмежились дизайном поштової марки, а створили лімітований ювілейний пін у форматі марки. Його можна носити на одязі, рюкзаку чи бейджі – як знак приналежності до спільноти Effie People. Отримати значок можуть тільки учасники Effie Awards Ukraine 2025, він не продається. Пін стає своєрідним трофеєм, що свідчить: ви вже зробили ефективну кампанію і подали її на Effie.

І це ще не все. Вирішили увімкнути новий досвід користувача. До кожного піну додали AR-активацію через QR-код, яка відтворює статуетку Effie. Щоб кожен учасник побачив нагроду в своїх рухах. «Ми поєднали фізичний знак належності до спільноти з візуалізацією майбутньої перемоги. Це зустріч із майбутнім, де ти вже тримаєш свою Effie в руках. Це надихає не гірше, ніж церемонія», – додає Олександра Захарченко, операційна директорка агенції BetterSvit.

Концепція «Тримай марку» створена не лише для комунікації, а й для побудови комʼюніті. «Effie – це інституція, яка об'єднує лідерів. Адже сенс Effie – це не лише про визнання кращих. Це – про формування спільноти професіоналів, які піднімають стандарти індустрії. І ювілей – гарна нагода зміцнити цю спільноту. Саме тому ми так уважно підійшли до концепції: вона має не лише красиво виглядати, а й об'єднувати», – додає Максим Лазебник. Обмежений тираж, символіка, інтерактив – усе спрямовано на обʼєднання ефективних гравців ринку навколо спільних цінностей. «Effie – це не просто нагорода. Це простір для обміну ідеями, партнерств і нового мислення. Саме тому символіка, яка об’єднує учасників, така важлива» – додає Олена Самойленко, СЕО BetterSvit Holding.

У 2025-му BetterSvit святкує 10 років з Effie Ukraine як креативний партнер премії. І на власному прикладі – тримає свою марку ефективності. Агенція – багаторазовий переможець Effie, має в активі 65 відзнак конкурсу, включно з Grand Prix 2024. Сьогодні BetterSvit – омніканальна комунікаційна агенція, яка працює з глобальними комерційними брендами, державними структурами та неприбутковими організаціями для створення потужного впливу через маркетинг.  Її підхід – «Кращий маркетинг – кращий світ» – базується на поєднанні ефективності та соціального сенсу. У 2024 році BetterSvit посіли:

  • #2 в Україні серед комунікаційних агенцій і холдингів;
  • #5 в Європі;
  • #13 у світі серед незалежних агенцій (за версією Effie Index).

«Effie для нас – це головна професійна премія, і точка. – зазначає Світлана Степаненко, керівна партнерка BetterSvit Holding. – Бо вона оцінює досягнення видатних результатів не лише через одну складову, а холістично, через цілий комплекс зусиль у стратегії, аналітиці, творчості та майстерності втілити проект ефективно в різних медіа».

Тож, якщо ви також хочете стати частиною спільноти Effie People, де ефективність має ціну, ім’я і пін – подавайте заявку.

Наступний дедлайн подачі заявок на Effie Awards Ukraine 2025 – 31 серпня.
Переможців буде оголошено 28 листопада на Церемонії нагородження.

Тримай марку ефективності – і заяви про себе на всю індустрію.