16 грудня 2021
15-го грудня відбулася церемонія нагородження Effie Awards Ukraine 2021. На заході перед аудиторією нарешті відкрилася завіса таємничого кейсу від Adsapience.
Цього року крім того, щоб вітати компанії з поточним успіхами, організатори підготували нагороди «на майбутнє». Оскільки вкрай мало робіт у категоріях Positive Change подаються з метою покращення екології, команда Adsapience вирішила креативно заохотити компанії проявити активність і допомогти планеті. Хто, як не вони, мають сили змінити світ?
Організатори церемонії вручили шість кейсів, у яких не лежить статуетка Effie. Суть полягає у тому, щоб заповнити порожнечу всередині кейсів і до 2023 року показати результат, який буде гідний нагороди у категорії Positive Change – Environmental.
Перед врученням Наталія Боярчук, членкиня Наглядової Ради ВРК зі сталого розвитку та ініціаторка проєкту «День Землі Україна», влучно підмітила: «Екологічність – наш новий чорний. Сталий кейс може стати магнітом для притягнення споживачів, інвесторів, талановитих співробітників. Він може покласти початок вибудовування нової сталої конкурентної переваги. Adsapience, як агенція, що є лідером з активацій, запрошує найефективніші команди підхопити виклик сталості, створити свої видатні кейси Environmental Positive Change разом. В цій валізці ваша майбутня нагорода за хоробрість, справжність та професійність».
Для екочеленджу було обрано п’ять кращих маркетингових команд та найефективнішого рекламодавця. До виклику приєдналися українські команди PepsiCo, L'Oréal, Сільпо, Про-Фарма, McDonald's Україна та ПУМБ. Компанії різні за своєю діяльністю, що дозволяє нам охопити широку аудиторію і змінити поведінку споживачів на користь екологічно правильного вибору.
Часу виділено багато, але, щоб компанії не розслаблялися, продюсер Effie Awards Ukraine Максим Лазебник прийде до них з ревізією через рік та проведе інтерв’ю. Ми зможемо дізнатися як йдуть справи, які рішення було розглянуто та з якими проблемами вже стикнулися команди.
Слідкуйте за оновленнями та не забувайте вдома шопер. Давайте бути екосвідомими!