15 листопада 2013
Щороку премія Effie відзначає найефективніші кампанії з багатого спектра маркетингових рішень, що реалізуються в Україні.
Серед фіналістів все частіше можна побачити проекти, в яких digital інструменти інтегровані «без швів» із фізичним оффлайн світом. 360 кампанії, де сильна велика ідея виражена у цілому спектрі різноманітних за своєю природою, але взаємодоповнюючих інструментів і каналів.
Класичні перевірені і солідні підходи великих мережевих агентств та інноваційні, сміливі рішення молодих digital агенцій на рівних конкурують у битві за ефективність .
Слідуючи трендам нового маркетингу , а також прагнучи продемонструвати маркетинговому співтовариству всю силу синергії «сплаву» віртуальної і фізичної реальності, компанія New Strategies Group в межах phygital-партнерства з Effie Awards Ukraine 2013 надасть гостям церемонії нагородження Effie Gala можливість випробувати phygital в дії. Але про те, що це буде за механіка, стане відомо не раніше вечора 29 листопада!
New Strategies Group - молодий і амбітний гравець ринку інтегрованого маркетингу, який стрімко розвивається, з акцентом на digital. За 3 роки свого існування New Strategies Group досягла значних успіхів у поліпшенні факторів ефективності маркетингу своїх замовників (корпорацій Kimberly -Clark, Danone, Philips, Ferrero, MSD), вибудовуючи для них довгострокові цифрові активи (платформи для проведення digital активацій, корисні онлайн сервіси, CRM і e - loyalty рішення) і, фактично, виконуючи роль зовнішнього відділу digital маркетингу .
Андрій Ярошенко, генеральний директор New Strategies Group, зазначає: " Phygital - проекти - свіже віяння в маркетингу і рекламі. Важливо , що такі проекти приносять не лише віртуальні «лайки», а й справжні емоції, відчуття, новий цікавий досвід. Ми впевнені, що церемонію нагородження переможців Effie Awards Ukraine 2013 учасники не забудуть, як мінімум, до моменту наступної церемонії".