3 листопада 2014

Найпростіша та лаконічна рекламна комунікація

Креативна концепція всієї кампанії базується на основоположному принципі Effie Awards - конкурсі маркетингової і рекламної ефективності, який оцінює результативність рекламних кампаній. Тому ідея кампанії на всіх рівнях - від виконання до повідомлення - підтримувала ключову думку про те, що найпростіша і лаконічна рекламна комунікація, що досягає своєї мети, - ефективна і, отже, може претендувати на нагороду. 

«В основу цієї кампанії ми поклали« креативоборство», намагаючись за допомогою креативу продемонструвати його необов'язкову участь в досягненні ефективних результатів. Виразний меседж може бути максимально результативним без якихось вигадок і прикрас. І це з одного боку... З іншого боку - ми займалися самозадоволенням, по суті, подаючи в рекламних макетах заявку на Effie Awards 2015», - зазначив Олександр Нетребчук, асоційований креативний директор THINKMcCANN. 

Повідомлення для кожного каналу комунікації було адаптоване з урахуванням сателітних цілей анонса того чи іншого етапу заходу - від старту прийому робіт до церемонії нагородження переможців. 

В рамках кампанії агентством було розроблено комунікаційну стратегію та здійснено її реалізацію, що включає в себе розробку ідеї та виробництво рекламних матеріалів для всебічного просування фестивалю: ТБ, OOH, преса, Інтернет. Агентством був розроблений повний набір поліграфічних роздавальних і персоналізованих матеріалів. 


«Можливо, у когось склався стереотип, що Effie - це якийсь антипод креативного фестивалю, де все нудно, де виключно про цифри і про ефективність твоєї каси. Це зовсім не так. Адже перемагають в Effie ті кампанії, успіх яких був вміло і креативно презентований членам журі. Можна сказати, що твоя ефективність повинна мати ефектну упаковку. Хороші результати є у всіх учасників. Зумійте цікаво розповісти про свої досягнення. За допомогою підкреслено «простих» і перебільшено «некреативних» іміджів рекламної кампанії, доповнених іронічними ТБ-роликами, ми хочемо привернути увагу до Effie-креативу і надихнути наших учасників на створення переможних Effie-кейсів», - додав Максим Лазебник, керівник Оргкомітету конкурсу Effie Awards Ukraine.