Конкурс ефективності рекламних кампаній, яким є Effie Awards Ukraine, і сам повинен відрізнятися ефективністю - як в плані загальної організації, так і з точки зору взаємодії з учасниками. Цього року за побудову якісного діалогу Effie Awards Ukraine в соціальних мережах відповідає digital-партнер премії - агентство цифрового маркетингу New Strategies Group.
Головні завдання агентства в рамках співробітництва - це розробка концепції комунікації та підтримка спільнот Effie Ukraine в соціальних мережах. Ключовий майданчиком віртуального взаємодії з користувачами є Facebook-сторінка конкурсу. Актуальні новини, необхідна інформація для учасників, важливі оголошення та анонси - основний акцент в контент стратегії співтовариства робиться насамперед на користь сторінки для аудиторії.
«Соціальні мережі - дуже перевантажений канал. Загальний інформаційний шум долає тільки по-справжньому який втягує, емоційний або має практичну цінність контент. Наша мета зараз - перетворити сторінку Effie в Україні з новинного бюлетеня в ресурс, який дійсно може допомогти учасникам домогтися більш високих результатів і ефективніше презентувати свій кейс », - коментує Андрій Ярошенко, CEO New Strategies Group.
Одним з нововведень, які вже побачили учасники на сторінці Effie Awards Ukraine, стали рекомендації з підготовки успішних кейсів, а також серія постів про те, як уникнути напоширеніших помилок під час заповнення конкурсних заявок. Тепер замість багатослівного розділу "Правила" учасники отримали лаконічні ілюстрації, які доступно розповідають, що саме і як потрібно робити, аби підготувати бездоганну заявку та презентацію, яка точно не залишить суддів байдужими.
Після початку етапу суддівства замість освітніх постів почнуться публікації про «закулісні» подробиці Effie: вже в листопаді на читачів чекають новини про підготовку фіналу премії, який цього року пройде в оновленому форматі і буде доповнений частиною Best Marketing Practices - конференцією, на якій будуть представлені кращі кейси премії Effie.
Співпраця в сфері SMM стало наступним кроком у розвитку digital-партнерства між українським оргкомітетом Effie і New Strategies Group, яке стартувало в минулому році. Тоді агентство організувало спеціальну phygital-зону на церемонії вручення нагород: тут кожен учасник міг роздрукувати як сувенір своє фото, опубліковане в Instagram із спеціальним хештегом.