5 листопада 2021
Effie Worldwide оголосили фіналістів, які взяли участь у першому конкурсі Global Best of the Best Effie Awards, що відзначає найефективніші маркетингові кампанії у світі.
Українська робота для monobank, реалізована командами агентств Initiative та banda, стала однією з цих фіналістів. В загалі на конкурс надійшли роботи з більш ніж 60 ринків, серед претендентів на Global Grand Effie є роботи з Аргентини, Австралії, Австрії, Бельгії, Болівії, Бразилії, Канади, Чилі, Китая, Колумбії, Домініканської Республіки, Еквадора, Сальвадора, Франції, Німеччини, Греції, Гондураса, Ірландії, Італії, Японії, Лівану, Мексики, Нідерланд, Нової Зеландії, Нікарагуа, Панами, Парагваї, Перу, Португалії, Пуерто-Ріко, Румунії, Росії, Сінгапуру, Словаччини, Словенії, Іспанії, Тайвані, Туреччини, України, Об’єднаних Арабських Еміратів, Саудівської Аравії, Великобританії, США та Уругваю.
Повний список претендентів можна переглянути тут.
Участь у Global Best of the Best Effie Awards була відкрита для всіх золотих і Гранд-переможців 2019 та 2020 років з регіональних та національних програм Effie. Серед фіналістів будуть визначені переможці Global Grand Effie і першого Iridium Effie за єдину найефективнішу маркетингову роботу в усьому світі.
Переможців оголосять на Церемонії нагородження 16 листопада. Реєстрація тут: https://effieglobal.brandlive.com/2021globaleffieawards/
Вітаємо українського фіналіста та бажаємо перемогти на Global Best of the Best Effie Awards 2021.