5 жовтня 2011
Понад 100 професіоналів ринку визначать ефективність рекламних кампаній цього року.
У фінальному списку - 113 суддів, і це майже удвічі більше, ніж торік.
При формуванні журі Effie діють правила, єдині для всіх національних Effie програм. У журі запрошуються керівники провідних рекламних агентств, які мають досвід участі в Effie Awards, а також представники клієнтів, маркетинг-менеджери, директори з маркетингу, які мають солідний досвід роботи в сфері маркетингових комунікацій і, що важливо, яких рекомендують агентства-учасники Effie Awards. Інакше кажучи, членами журі в Effie стають самі конкурсанти та обрані агентствами-конкурсантами менеджери клієнтів.
Безумовно, на Effie існує правило: члени журі від агентств не оцінюють заявки свого агентства. Більше того, їх навіть не призначають оцінювати категорії конкурсу, до яких подало заявки їхнє агентство. Клієнти ж не оцінюють свої та споріднені, суміжні продуктові категорії. Кожен член журі перед початком оцінювання дає розписку про нерозголошення конфіденційної інформації.
У журі Effie 2011 більшість (75%) членів журі - це власники, маркетинг-директори, начальники департаментів та керівники профільних відділів найбільших компаній-рекламодавців. Близько 20% суддів - керівники і провідні фахівці найбільших рекламних та комунікаційних агентств Україні. Ще 5% - експерти у сфері маркетингу та реклами.
З актуальним списком журі можна ознайомитися тут: http://effie.org.ua/ru/effie_2011/jury
Перший тур суддівства відбудеться 5 листопада в готелі «Русь».
Під час цього туру всі члени журі працюють одночасно, але незалежно один від одного. Кожен склад журі отримує конкурсні заявки своєї категорії. Члени журі виставляють оцінки кампаніям за шкалою від 1 до 100, відповідаючи на 4 питання-критерії: оцінка маркетингової ситуації на ринку, постановка мети і завдань; креативна стратегія; комунікаційні рішення й бюджет на їхні втілення; результативність кампанії. Демонстрації креативних матеріалів не відбувається, журі працює виключно із заявками. Конкурсні роботи між собою не порівнюються.
До другого туру (12 листопада, готель «Radisson Blu») проходять кампанії, які набрали більше, ніж 50 балів від сумарної оцінки членів журі – це і є шорт-лист конкурсу. У цьому турі журі працює групами, але оцінки виставляє кожен член журі самостійно. Журі демонструють креативні матеріали, але загалом оцінки виставляються за тими ж чотирма критеріями. Склади журі другого туру і першого туру відрізняються між собою у розподілі за категоріями. Таким чином, кожна робота, що претендує на перемогу в Effie, отримує оцінки двох складів журі.
Переможців Effie Awards буде оголошено на Урочистій Церемонії нагородження переможців 2 грудня в готелі «Прем'єр Палас».
Оргкомітет конкурсу висловлює глибоку вдячність усім, хто візьме участь у суддівстві, і готує невеликі приємні подарунки за витрачені зусилля й час.
Потенційним учасникам, ще не подали заявки до оргкомітету, нагадуємо: закінчення прийому робіт на конкурс - 21 жовтня.
Effie Awards Ukraine - конкурс ефективності рекламних і маркетингових комунікацій. Це найпрестижніша і найбільш бажана нагорода для маркетологів. Effie Awards існує з 1968 року і сьогодні проводиться більше ніж в 40 країнах світу. В Україні конкурс стартував в 2006 році на підставі ексклюзивної ліцензії Нью-Йоркської Американської Маркетингової Асоціації (Effie Worldwide). Головна відмінність Effie від подібних змагань полягає в тому, що журі оцінює не стільки креативність рекламної кампанії, скільки головну складову - результативність: зростання обсягу продажів, збільшення частки ринку, впізнаваності торгової марки і підвищення вартості бренду. Організатор Effie Awards Ukraine - Всеукраїнська рекламна коаліція.
Детальніше про правила участі можна дізнатися на сайті http://effie.org.ua/ або за телефоном: +380 44 490-90-30. Контактні особи - Катерина Губренко festival@adcoalition.org.ua та Наталя Грищук project@adcoalition.org.ua