1 грудня 2022
Європейська премія Effie Awards Europe оголосила переможців 2022 року.
П’ятнадцять конкурсних робіт отримали золоті нагороди, Grey London – нагороду Grand Effie, а Ogilvy – звання «Агенція року».
Понад 100 професіоналів галузі з більш ніж 20 країн Європи приділили свій час визначенню переможців цього року. Журі, яке очолювали Carmen Fernandez de Alarcon, CEO в Havas Spain та Magda Kosinska, Marketing Director for Central and Eastern Europe в Philips Domestic Appliances, відзначило 56 нагородами 41 агентство з 20 країн Європи.
Ogilvy було нагороджено титулом «Агенція року», вигравши 3 золоті, 3 срібні та 1 бронзову нагороди за роботи для Mondelez, Heineken та NRJ & Pink Ribbon Belgium.
Цьогоріч нагороди отримало дві українські агенції:
Silver
· Postmen – Grains of Truth – Best of Europe: Positive Change
Bronze
· Postmen – 150 names of Lesya Ukrainka. How to make a literature classic the top celebrity of the country – Best of Europe: Government & Public Service
· Bickerstaff.734 – LASKA UPCYCLE MERCH – Positive Change Europe: Social Good - Non-Profit
· Bickerstaff.734 – All around the (Russian) World – Travel, Transport & Tourism
Повний перелік переможців Effie Awards Europe 2022 за посиланням.
Нагадаємо, що шорт-листи в українських агенцій:
· Isobar Ukraine – #We Breathe It In – Positive Change Europe: Environmental Good - Non-Profit
· One Health agency – Run like a kid – Positive Change Europe: Social Good – Brands
· One Health agency – Fighting stroke through the power of education and family love – Positive Change Europe: Social Good - Non-Profit
· Агенція комунікацій «ВАРТО» – The Strategy 2030 – Positive Change Europe: Social Good - Non-Profit
· Rockets. Growth R&D – #littlebigcelebrations – Renaissance
· Rockets. Growth R&D – #littlebigcelebrations – Small Budget
Вітаємо українських переможців! Ви – наша перемога!