28 вересня 2007
Питання «Звідки прийдуть найефективніші ідеї наступного року?» був вперше заданий на Effie Awards Gala в Нью-Йорку в 2007 році. Також на сайті www.effie.org взяти участь в опитуванні міг будь-який охочий. На додаток до реклами опитування в журналах Wall Street Journal і Advertising Age були розіслані інформаційні бюлетені по електронній пошті від Effie Awards.
І ось отримані результати: 27% респондентів упевнені, що найшвидше, найефективніші ідеї прийдуть з «Інноваційного бізнесу », а 24% вважають, що переможе «Споживач або хтось, про кого Ви раніше ніколи не чули». Далі голоси розподілилися таким чином: 16% проголосували за «Винахідливі і могутні рекламні структури». «Провідні рекламні агентства» отримали 10% від загальної кількості голосів, 9% респондентів віддали перевагу «Новим талановитим поколеням дизайнерів». Опитування було призначено для того, щоб ми могли краще уявити собі сферу маркетингу, яка знаходиться в постійній динаміці.
«Я вважаю, що результати опитування доволі красномовні. Вони свідчать про те, що ми дійсно спостерігаємо ранню стадію нової бізнес моделі», - говорить Джон Батлер (John Butler), креативний директор Butler Shine Stern & Partners і голова жюрі Grand Effie 2007. «Для цього бізнесу вже настільки характерні постійні зміни, що ніхто на 100% не може точно сказати, звідки прийдуть наступні великі ідеї». «Результати опитування підкріплюють філософію Effie, яка свідчить, що ефективні маркетингові ідеї можуть прийти звідусіль», - говорить Мері Лі Кін (Mary Lee Keane), виконавчий директор Effie Awards. «Хотілося б отримати якомога більше робіт, які б відповідали цій реальності».