28 May 2025

Українські експерти увійшли до журі Effie Awards Europe 2025

Європейська асоціація комунікаційних агентств (EACA) та премія Effie Awards Europe оголосили склад журі Effie 2025. Серед обраних експертів – дев’ятеро представників України, які разом із колегами з інших країн Європи оцінюватимуть найефективніші та найвпливовіші маркетингові кампанії року.

Залучення українських фахівців стало можливим завдяки тісній співпраці організаторів Effie Awards Europe та Всеукраїнської рекламної коаліції, яка є організатором Effie Awards Ukraine та офіційним представником премії Effie в Україні. Наші експерти працюватимуть у складі журі блоків Best of Europe та Multi-Market & Positive Change, де разом із міжнародними колегами обиратимуть найкращі кампанії Європи.

Українські представники в журі Effie Europe 2025:

  • Ілля Ануфрієнко, засновник і креативний директор Bickerstaff.238,
  • Наталія Коршун, директорка з маркетингу напрямку гігієна в Україні та країнах Cходу, корпорація Біосфера,
  • Оксана Панкіна, директорка з комунікацій IDS Ukraine,
  • Владислав Полонський, засновник та СЕО, ROCKETS. GROWTH R&D,
  • Ганна Савчук, COO, Postmen,
  • Тетяна Сливко, директорка Saatchi&Saatchi Ukraine,
  • Світлана Степаненко, керуюча партнерка BetterSvit Holding,
  • Катерина Співакова, директорка з комунікацій та взаємодії з урядом Кернел,
  • Ольга Шевченко, директорка з маркетингу NovaPay.

У складі журі – понад 200 експертів із 25 країн Європи.

Повний список журі доступний за посиланням.

Effie – це глобальна платформа, що об’єднує провідних спеціалістів і практиків у сфері ефективного маркетингу. Премія відкрита для всіх агентств і брендів, які прагнуть отримати визнання за свої результативні кампанії, що мали реальний і вимірюваний вплив.

Головами журі Effie Awards Europe 2025 стали Barbara Sala, Europe Senior Connections Director в Coca-Cola та Sven Huberts, President of Global Experience & Innovation в Dentsu. 

«Як співголова журі Effie Europe, я з нетерпінням чекаю можливості попрацювати разом з найвидатнішими представниками індустрії. Це буде глибокий і насичений процес, де експертність, точність і різноманітність думок поєднаються для того, щоб відзначити найвпливовіші кампанії Європи», – зазначила Barbara Sala.

Sven Huberts додав: «Effie Awards – це потужний маяк, який підкреслює здатність нашої галузі досягати комерційної ефективності. Мені приємно бути частиною суддівства найбільш надихаючих проєктів та ідей, що встановлюють нові стандарти успіху в маркетингу».

До журі увійшли як представники агенцій, так і рекламодавців. Учасники конкурсу будуть оцінюватися за чотирма ключовими критеріями: виклик, опис ситуації та цілі; інсайти та стратегічна ідея; втілення стратегії та ідеї в життя (реалізація); результати.

Ключові дати суддівства:

  • Multi-market & Positive Change: перший тур – з 26 вересня по 5 жовтня, другий тур – з 21 по 28 жовтня.
  • Best of Europe: перший тур – з 26 вересня по 5 жовтня, другий тур – з 21 по 28 жовтня.
  • Гран-прі: засідання журі відбудеться 10 грудня в Брюсселі, де буде обрано найефективніший проєкт року.

Переможців Effie Awards Europe 2025 буде оголошено 10 грудня на церемонії нагородження у Брюсселі.

Конкурс організовано Європейською асоціацією комунікаційних агентств (EACA) у партнерстві з Kantar (стратегічний аналітичний партнер), Google, ACT Responsible та Ad Net Zero.

Українські учасники також матимуть можливість подавати свої проєкти до всіх конкурсних треків Effie Awards Europe 2025. Прийом робіт розпочнеться 4 червня. У межах партнерства між ВРК та організаторами Effie Europe для українських компаній діятимуть спеціальні умови участі до першого дедлайну – 30 липня. Подробиці можна дізнатися, звернувшись до команди ВРК: pr@vrk.org.ua.

Деталі участі в конкурсі та подачі робіт за посиланням.

У разі виникнення питань звертайтеся до оргкомітету Effie Europe – Francesco Bottegal, francesco.bottegal@eaca.eu.