26 листопада 2021

Adsapience та таємничий кейс майбутнього Effie

Effie Awards Ukraine вже другий рік приймає кейси у категорії Positive Change. Членкиня Наглядової Ради ВРК по напрямку сталий розвиток та ініціаторка проекту День Землі Україна Наталія Боярчук, бачить ціль у тому, щоб компанії робили свій продукт екологічним і закликали до свідомого споживання власну аудиторію.

Якщо врахувати незворотність глобального потепління та інших проблем екології – невідомо, чи буде Effie вручати нагороди у будь-якій з номінацій років через 10. Питання майбутнього нашої планети стоїть дуже гостро, але кампаній, присвячених цій темі, вкрай мало та й кейсів подається теж небагато.

В Adsapience оцінили всі масштаби проблеми та вирішили зробити те, на чому добре знаються – активацію. Команда агенції має амбітну мету запустити позитивні екозміни та залучити до цього небайдужих людей.  Їх ідею вже підтримав Максим Лазебник, продюсер Effie Awards Ukraine, та Всеукраїнська рекламна коаліція, тож скоро світ побачить кейс, що має дати поштовх до майбутніх змін.

Adsapience не розкриває всі карти і тримає інтригу до офіційної церемонії вручення нагород. Агенція запевняє в одному – рішення є досить нестандартним та точно здивує учасників.

Як кейс здатен змінити майбутнє світу, дізнаємося 15 грудня на Церемонії нагородження Effie Awards Ukraine 2021.