10 листопада 2009

Джерело працюючих та ефективних ідей. Тільки 4 грудня на конференції Effie!

В умовах падіння рівня споживчої впевненості й очікувань, перегляду маркетингових бюджетів убік економії й підвищених вимог до повернення інвестицій, вкладених у просування, питання ефективності маркетингової стратегії взагалі на загал й кожної рекламної кампанії зокрема особливо актуальні. Тому настільки важливо вийти за рамки повсякденного й звичного робочого циклу, подивитися навколо себе й виявити, що навіть незважаючи на економічні труднощі, безліч компаній зуміли так вибудувати свою комунікацію зі споживачем, що по праву були визнані зразками ефективності. За це, властиво, вони й були відзначені найвидатнішою нагородою в рекламно-маркетинговім співтоваристві - премією Effie Awards.

Тільки 4 грудня в готелі "Прем'єр Палас" відбудеться міжнародна конференція по ефективності рекламно-маркетингових комунікацій за назвою "Effie. Ideas that worked". Дана конференція - унікальний шанс ознайомитися із самими яскравими рекламними кампаніями, що часом шокують і незвичайними, а іноді цілком очевидними, але незмінно працюючими ідеями, що  продають, уразившими рекламну індустрію своєю ефективністю.

Як видно з назви самої конференції, основний упор її організатори роблять на виставі кейсів - переможців Effies Awards різних ринків різних країн.

Ключовим спікером конференції стане Джон Фоулер (John Fowler), старший віце-президент і директор по стратегічнім плануванню Mccann Erickson у Європі. Нагадаємо, що у вересні мережа Mccann Erickson одержала титул "Agency Network of the Year" на EACA Euro Effies Awards у Брюсселі (Бельгія). Джон Фоулер не тільки представить ряд призових кейсів агентств своєї мережі, але й відкриє секрети народження Великих Ідей. Крім того, з кейсамі-переможцями Effie виступлять київські представники мережевих агентств Grey, Ogilvy, Saatchi&Saatchi, BBDO, EuroRSCG. А агентство Provid презентуватиме кейси міжнародної мережі незавісимих рекламних агентств Worldwide Partners Inc.
Втім, не кейсами єдиними буде цікава конференція. Григорій Трусов, провідний російський консультант по маркетингу, президент консалтингової компанії «Контакт-експерт» (Москва), виступить 4 грудня з доповіддю «Маркетинг Нового Часу - Маркетинг Автентичності». Торік виступ на конференції пана Трусова, що запропонував свій  погляд як на стратегії поведінки компаній під час кризи, більшість з яких не зможуть забезпечити процвітання, так і на якісні зміни в структурі і ідеї рекламно-коммуникационного повідомлення в умовах фінансової кризи, викликало фурор в залі. На цей раз в програмі виступу експерта відповіді на такі питання: Що прийшло на зміну традиційного маркетингу залучення? Чим тепер займаються маркетологи і PR-щики? Як просувати продукт, коли споживач говорить: «дорого»? Ефективність прямої реклами і раніше ставили під питання, які інструменти народила криза?

Завершить цей цікавий і корисно - насичений день традиційна Церемонія нагородження переможців Effie Awards і святковий фуршет.

Детальніше з програмою конференції можна ознайомитися на сайті www.effie.org.ua.

Організатори виражають свою особливу вдячність компаніям і торгівельним маркам: «Перша гільдія», «Біо-баланс», Beeline, "Індустрія комунікацій", McDonalds’.
А також партнерам конкурсу і конференції: QMEDIA, RentMedia, BMC Promo, Relcom, Dialla, Wolf, Ice shock, Світ Пакету Poeznik design, TTA souvenirs production, DidZher effects.

Офіційні організатори  Effie Awards Ukraine: ВГО «Всеукраїнська рекламна коаліція» і Effie Worldwide