1 жовтня 2014
За підсумками вересневої зустрічі європейських партнерів програми Effie, яка відбулася в Брюсселі, оргкомітет українського конкурсу прийняв рішення про введення нової конкурсної категорії. Тепер учасники можуть подати роботи в категорію під назвою «Сезонний маркетинг».
Нескладно здогадатися, що змагатися в цій категорії зможуть кампанії, які використовують свята і сезонність попиту для досягнення поставлених завдань.
Літні або зимові розпродажі, різні свята (Новий Рік, 8 березня, Великдень і т.д), початок навчального року - ось далеко не повний список сезонних подій, які впливають на купівельну поведінку споживача і дозволяють маркетологам побудувати стратегічні комунікації, засновані на тимчасових (сезонних) інтересах своєї цільової аудиторії.
«Сезонний маркетинг» - категорія, яка вже зарекомендувала себе в багатьох Effie-програмах Північної Америки та Європи. Проаналізувавши спектр рекламних кампаній, які проводяться в нашій країні, організатори Effie Awards Ukraine очікують цікаву конкуренцію в цій категорії. Поділіться історією успіху вашої рекламної кампанії, опишіть задачі і досягнуті результати - і ви отримаєте визнання суддів, повагу колег і довіру майбутніх клієнтів.
Про те, як подати роботу на Effie Awards Ukraine, читайте на сайті конкурсу. Дедлайн подання заявок - 24 жовтня. Оргкомітет конкурсу готовий відповісти на питання по телефону (044) 490 90 30 або e-mail: festival@vrk.org.ua (Катерина Грабовська), project@vrk.org.ua (Ольга Підгорська).