11 жовтня 2012

Оголошена програма Effie Conference 2012. Революційно нова.

 

Цього року організатори Effie вирішили кардинально змінити підхід до формування програми конференції.

Параду кейсів, переможців конкурсів Effie різних країн від агенцій НЕ буде.

За словами Максима Лазебника, виконавчого директора Всеукраїнської рекламної коаліції, організатора Effie Awards в Україні: «Минулі роки переконливо довели, що формат численних презентацій агенціями кейсів-переможців мало кому цікавий. Напівпорожній, нудьгуючий  зал. Всі все знають? Нісенітниця! Запарка в офісі? Подивіться на активність у фейсбуці під час роботи. Може кейсів надто багато і вони нецікаво презентуються? Цього року ставка зроблена на якість доповідей. Лекторів всього три, але яких! Більш того, всі виступи присвячені не  конкретним кейсам, а універсальним знанням та мистецтву презентацій. Якщо ж і це не призведе до ажіотажу в професійній рекламному середовищі, тоді наступного року Effie Conference буде у форматі тв-передачі Аншлаг».

Програма Effie Conference 2012:

Київ, 30 листопада 2012

Софіївський Гранд хол
Готель Прем'єр палас
бул. Т. Шевченка / вул. Пушкінська 5-7/29

9-45 - 10-30
Реєстрація, welcome coffee

10-30 - 11-30

Amnon Golan, Vice President Strategy Central & Eastern Europe Y & R Advertising

Sex over love
FameBrand is the new way of building brands

The era of brand-consumer love relationship is over. Today successful brands understand that the fastest way to create emotional connection is building ongoing excitement, thrill, intensity, attraction & sex appeal over and over again.

This is why there is the new IPhone, IPod, Nike gadget every few months. This is why Old Spice is keeping their communication impact year after year.

The workshop will give tools and ideas on how to make it happen:

To think "Celebrity" not a "product"

To Think show business not advertising

T0 Think "Inspiration" not "relationship"

To Think "mission" over "vision"

To think "Innovation" over "creativity"

11-45 - 12-45

Григорій Трусов, провідний консультант з маркетингу,  провів понад 450 проектів в 12 країнах світу, президент консалтингової компанії "Контакт-Експерт". Викладач бізнес-шкіл Росії - МДУ, АНХ, НДУ ВШЕ, Kingston, AIBEC. "Кращий тренер з маркетингу" та "Кращий спікер" за версією журналу «Маркетинг Менеджмент» (2007, 2008), лауреат національної премії "Компанія року 2009", лауреат міжнародної щорічної премії "Персона року 2009", автор бестселера "Самі прийдуть, самі куплять» ("Краща книга з маркетингу 2007 "за версією журналу" Маркетинг Менеджмент ").

Споживач 2.0: Дивись в очі своєму споживачеві.

Не намагайтеся зупинити світ - він змінився, і в найближчому майбутньому буде продовжувати змінюватися. Прийшов час позбавитися від неврозу, зняти залежність від судомного генерування креативного контенту, який моментально розчиняється в рекламному море. Контент як і раніше - король, але з'явилося дуже багато людей, які виробляють його за вас та абсолютно безкоштовно. Кількість переходить в якість. Лякатися конкуренції не варто, просто настала пора креативу вищого рівня: ініціювати, судити і заохочувати дії тих, кому довіряють. Якщо споживач вимагає правдивих комунікацій - дайте їх йому!

Майстер-клас розповість:

Не важливо, ЩО ви говорите, важливо ЯК ви це робите.

Як рекламувати так, щоб повірили?

Як PR-ить так, щоб почули?

Як змінюється модель комунікацій у всьому світі вже зараз?

12-45-13-30
lunch

13-30 - 14-30

Олексій Каптерев, викладач Вищої Школи Менеджменту МДУ ім. Ломоносова, активний учасник TEDx руху, автор самої популярної в світі презентації «Смерть через PowerPoint», яку користувачі інтернету переглянули більше мільйона разів (http://www.slideshare.net/thecroaker/death-by-powerpoint), виступав в Гарварді, видав книгу у видавництві Wiley, незалежний консультант (http://www.kapterev.com/) в області візуальних комунікацій, співпрацює з групою «Меркатор» (http://merkator.ru/), провідною російською компанією в області візуального представлення інформації.

Презентації, які щось змінюють

Більшість презентацій зі слайдами - дуже погані. Це факт.
Вони нудні, заплутані, безглузді. Їх неприємно слухати і неприємно розповідати. Вони не змінюють світ. Вони взагалі нічого не змінюють.

А презентація – головний  інструмент рекламіста.

Створення слайдів - це мистецтво, створення сценарію виступу - це мистецтво, навіть просто перебування на сцені, не важливо, з PowerPoint або без - це мистецтво.

Презентація - це жанр сучасного мистецтва. І це неймовірно демократичне мистецтво, доступне кожному. Всі можуть навчитися створювати історії, робити хороший (або хоча б не огидний) дизайн, нарешті, навчитися просто бути на сцені. Для цього не потрібно бути актором - достатньо бути самим собою. Парадоксально, але природність - це теж мистецтво і цьому теж можна і потрібно вчитися. Про все це піде мова під час доповіді Олексія Каптерева про презентації, які щось змінюють.

14-45 - 16-00

Григорій Трусов та Олексій Каптерев

Практичний шоу майстер-клас. Як підготувати спікера до презентації.

 

19-30

Початок нагородження найефективніших рекламних та маркетингових кампаній року Effie Awards 2012


Весь день конференції - free кава без пауз.

У програмі конференції можливі зміни.

Модератор - Максим Лазебник, виконавчий директор Всеукраїнської рекламної коаліції.