6 листопада 2009
Оргкомітет EFFIE Awards Ukraine представив повну статистику поданих цього року на конкурс робіт, уточнивши також їх кількість - 53, а не 54, як раніше анонсувалося. У порівнянні з минулим роком, кількість заявок трохи поменшалася - в 2008- ом їх було 63. Найбільше робіт було подано в категоріях Роздрібна торгівля й послуги (10) і Фінансові послуги (9). Відзначимо, що категорія Фінансові послуги лідирувала й торік . Однак пальму першості разом з нею тримали Алкогольні напої з десятьома заявками, на частку яких цього року довелося 7 робіт. Додалося робіт у категоріях Безалкогольні напої (5), Суспільні інтереси (3), Засобу масової інформації (2), Транспорт і туризм (3). Також в Оргкомітет зробило дві заявки в категорії Продукти й послуги для краси, у якій торік не було робіт.
Категорія | 2009 | 2008 |
Алкогольні напої | 7 | 10 |
Безалкогольні напої | 5 | 4 |
Побутова продукція | 2 | 2 |
Побутова техніка |
|
1 |
Гігієна |
|
2 |
Комп'ютерна техніка |
|
2 |
Суспільні інтереси | 3 | 1 |
Парфюмерія |
|
1 |
Споживчі товари | 1 |
|
Продовольчі товари | 5 | 5 |
Продукти і послуги для краси | 2 |
|
Роздрібна торгівля і послуги | 10 | 6 |
Снеки/кондітерськие виробу | 1 | 2 |
Засобу масової інформації | 2 | 1 |
Тютюнові вироби |
|
1 |
Телекомунікації | 2 | 8 |
Транспорт і туризм | 3 | 2 |
Фарм. препарати і медичні послуги | 1 | 3 |
Фінансові послуги | 9 | 12 |
Всього
|
53
|
63
|
учасник |
заявок
|
|
1 | Add Value |
1
|
2 | Adventa Lowe |
5
|
3 | BBDO Kyiv |
1
|
4 | Clever Force |
1
|
5 | DDB Ukraine |
8
|
6 | DIALLA Communications |
1
|
7 | DRAFTFCB_Kiev |
1
|
8 | GREY Worldwide |
2
|
9 | Kaffeine Communications |
1
|
10 | Maxima Kiev |
4
|
11 | MEX |
2
|
12 | Ogilvy & Mather |
3
|
13 | Provid |
5
|
14 | Saatchi&Saatchi |
2
|
15 | TABASCO Communications |
5
|
16 | TBWA Ukraine |
1
|
17 | THINK! McCann Erickson |
4
|
18 | WorldWebStudio |
1
|
19 | Young & Rubicam |
2
|
21 | Кинограф |
1
|
22 | S.I.Group |
1
|
23 | ТОВ "Фоззі-Фуд" |
1
|
53
|
Нагадаємо, що перший тур суддівства EFFIE Awards Ukraine пройдет 31 жовтня 2009 в бізнесі-центрі Increastar.
Жюрі конкурсу, що складається з 56 провідних професіоналів у сфері реклами і маркетингу, вивчить роботи без оцінки креативних матеріалів з метою відсіяти найслабкіші або підлягаючі дискваліфікації заявки. Кампанія може бути дискваліфікована по наступних причинах:
· Назва агентства присутня в заявці.
· Присутні логотипи і графічні елементи, заявки, що не є частиною Текст в заявці не чорного кольору, шрифт не відповідає вказаному в інструкції.
· Інформація в заявці написана від руки
· Дані, приведені в розділі «Результати» не підтверджуються засланнями на спеціальні джерела (дослідженням агентства, даними рекламодавців і дослідженням третин сторони).
· Заявка не повністю заповнена.
Другий тур суддівства відбудеться 14 листопада в залах Radisson SAS Hotel. Судді оцінять роботи по категоріях, включаючи креативні матеріали, і виставлять свої остаточні оцінки за шкалою від 1 до 100, причому 1 відповідає оцінці «Зовсім не ефективно», а 100 - «Надзвичайно ефективно». Виставляючи оцінний бал, судді повинні оцінити такі елементи кампанії, як Ситуація/стратегія, Креатив, Медіа і Підтвердження результатів, причому найбільш важливим пунктом є взаємозв'язок Результатів з поставленими цілями. Велику увагу судді також приділять наступним пунктам:
· «міра складності», сформульованої маркетингової проблеми
· наскільки тісно стратегія і результати пов'язані з проблемою
· вибір цільової аудиторії відповідно до маркетингової проблеми
· чи присутня відповідність презентації кампанії і вибраній меті.
· наскільки сприяють креативна і медіа стратегія вирішенню маркетингової проблеми
Взнати, хто ж став кращим в області маркетингової ефективності цього року ми зможемо 4 грудня під час Церемонії нагородження переможців EFFIE Awards Ukraine 2009, яка відбудеться в готелі Premier Palace. Того ж дня пройдет традиційна Міжнародна конференція з ефективних рекламних і маркетингових комунікацій Еffie, на якій будуть презентовані кращі кейси з Європи, Америки і Азії від найбільш успішних зарубіжних гравців.