6 листопада 2009

Представлена повна статистика EFFIE Awards Ukraine 2009

 

Оргкомітет EFFIE Awards Ukraine представив повну статистику поданих цього року на конкурс робіт, уточнивши також їх кількість - 53, а не 54, як раніше анонсувалося. У порівнянні з минулим роком, кількість заявок трохи поменшалася - в 2008- ом їх було 63. Найбільше робіт було подано в категоріях Роздрібна торгівля й послуги (10) і Фінансові послуги (9). Відзначимо, що категорія Фінансові послуги лідирувала й торік . Однак пальму першості разом з нею тримали Алкогольні напої з десятьома заявками, на частку яких цього року довелося 7 робіт. Додалося робіт у категоріях Безалкогольні напої (5), Суспільні інтереси (3), Засобу масової інформації (2), Транспорт і туризм (3). Також в Оргкомітет зробило дві заявки в категорії Продукти й послуги для краси, у якій торік не було робіт.

Категорія   2009 2008
Алкогольні напої 7 10
Безалкогольні напої  5 4
Побутова продукція 2 2
Побутова техніка

 

1
Гігієна

2
Комп'ютерна техніка

 

2
Суспільні інтереси 3 1
Парфюмерія

 

1
Споживчі товари 1

Продовольчі товари 5 5
Продукти і послуги для краси 2

Роздрібна торгівля і послуги 10 6
Снеки/кондітерськие виробу 1 2
Засобу масової інформації 2 1
Тютюнові вироби

 

1
Телекомунікації 2 8
Транспорт і туризм 3 2
Фарм. препарати і медичні послуги 1 3
Фінансові послуги 9 12
Всього

 

53

 

63

 

роботи/учасники 2009 года

  учасник
заявок
     
1 Add Value 
1
2 Adventa Lowe
5
3 BBDO Kyiv 
1
4 Clever Force
1
5 DDB Ukraine
8
6 DIALLA Communications
1
7 DRAFTFCB_Kiev 
1
8 GREY Worldwide
2
9 Kaffeine Communications 
1
10 Maxima Kiev
4
11 MEX
2
12 Ogilvy & Mather
3
13 Provid
5
14 Saatchi&Saatchi 
2
15 TABASCO Communications
5
16 TBWA Ukraine 
1
17 THINK! McCann Erickson 
4
18 WorldWebStudio
1
19 Young & Rubicam
2
21 Кинограф
1
22 S.I.Group
1
23 ТОВ "Фоззі-Фуд"
1



   
53

Нагадаємо, що перший тур суддівства EFFIE Awards Ukraine пройдет 31 жовтня 2009 в бізнесі-центрі Increastar.

Жюрі конкурсу, що складається з 56 провідних професіоналів у сфері реклами і маркетингу, вивчить роботи без оцінки креативних матеріалів з метою відсіяти найслабкіші або підлягаючі дискваліфікації заявки. Кампанія може бути дискваліфікована по наступних причинах:    

· Назва агентства присутня в заявці. 

· Присутні логотипи і графічні елементи, заявки, що не є частиною Текст в заявці не чорного кольору, шрифт не відповідає вказаному в інструкції. 

· Інформація в заявці написана від руки 

· Дані, приведені в розділі «Результати» не підтверджуються засланнями на спеціальні джерела (дослідженням агентства, даними рекламодавців і дослідженням третин сторони). 

· Заявка не повністю заповнена.  

Другий тур суддівства відбудеться 14 листопада в залах Radisson SAS Hotel. Судді оцінять роботи по категоріях, включаючи креативні матеріали, і виставлять свої остаточні оцінки за шкалою від 1 до 100, причому 1 відповідає оцінці «Зовсім не ефективно», а 100 - «Надзвичайно ефективно». Виставляючи оцінний бал, судді повинні оцінити такі елементи кампанії, як Ситуація/стратегія, Креатив, Медіа і Підтвердження результатів, причому найбільш важливим пунктом є взаємозв'язок Результатів з поставленими цілями.  Велику увагу судді також приділять наступним пунктам:  

· «міра складності», сформульованої маркетингової проблеми

· наскільки тісно стратегія і результати пов'язані з проблемою

· вибір цільової аудиторії відповідно до маркетингової проблеми

· чи присутня відповідність презентації кампанії і вибраній меті.

· наскільки сприяють креативна і медіа стратегія вирішенню маркетингової проблеми  

Взнати, хто ж став кращим в області маркетингової ефективності цього року ми зможемо 4 грудня під час Церемонії нагородження переможців EFFIE Awards Ukraine 2009, яка відбудеться в готелі Premier Palace. Того ж дня пройдет традиційна Міжнародна конференція з ефективних рекламних і маркетингових комунікацій Еffie, на якій будуть презентовані кращі кейси з Європи, Америки і Азії від найбільш успішних зарубіжних гравців.