1 жовтня 2013

У конкурсі Effie Awards Ukraine додаються нові категорії

Конкурс Effie Awards Ukraine, що є частиною всесвітньої програми Effie Global і визнаний золотим стандартом ефективності маркетингових комунікацій, завжди прагне відповідати новим стандартам ринку.

Саме тому щороку у конкурсі з'являються нові категорії, які відображають вимоги і нововведення комунікаційної індустрії .

У 2013 році після зустрічі партнерів Effie Global у Брюсселі, на якій були визначені напрямки розвитку премії, оргкомітет прийняв рішення про введення семи нових категорій .

Крім того , категорія «Здоров'я і краса» буде розділена. Адже в багатьох країнах , в тому числі і в Україні , діють спеціальні вимоги та обмеження в рекламі лікарських засобів , медтехніки, методів профілактики та діагностики , і т.д. І тому в категорії «Здоров'я» будуть конкурувати виключно кейси медичної спрямованості . А в категорії «Догляд та краса» за нагороди будуть змагатися кейси про рекламу товарів і послуг для краси та догляду за собою.

Отже , перелік нових категорій конкурсу (п. 21-27 ) :

Most effective use of social media marketing / Ефективне використання SMM ,

Short Term Effects / Кампанії з короткостроковим ефектом ,

Long- term Effectiveness / Кампанії з тривалим ефектом ,

Shopper Marketing / Шоппер -маркетинг ,

Business Challenges / David vs . Goliath / Бізнес -виклик , або Давид проти Голіафа

Business-to-Business/B2B кампанії

Single Media Channel Activation / Кампанії з одним каналом комунікації

Виникнення окремої категорії для нагородження успішних кампаній в соцмережах є більш ніж закономірно . Адже в 2011 році володарем Гран -прі Effie Awards Ukraine стала агенція Aimbulance , яка подала на конкурс кампанію , основою якої була активація в соцмережі. Тоді ця робота була подана в категорію " Споживчі послуги та роздрібні продажі " . Тепер же не тільки SMM- кампанії , а й інші види комунікацій , відмінні від традиційних кампаній 360 ° , можуть поборотися за звання найефективніших.

Детальніше про правила участі читайте на нашому сайті або телефонуйте: +380 44 490-90-30 . Контактні особи - Катерина Губренко festival@adcoalition.org.ua та Ольга Підгірська project@adcoalition.org.ua .