20 жовтня 2014

Журі Effie Awards Ukraine вперше очолять два Співголови

Цього року суддівський колектив конкурсу Effie Awards Ukraine працюватиме під керівництвом не одного, а відразу двох професіоналів, які вже не раз брали участь у роботі журі Effie. 

Маріанна Глотова, директор з маркетингу і стратегії компанії «ТЕРРА ФУД», і Святослав Горбань, директор з маркетингу компанії «Київстар», разом з Оргкомітетом вирішуватимуть долю конкурсних заявок. 
Нагадаємо, за правилами конкурсу, судді оцінюють роботи по 100-бальній системі, при цьому певним орієнтиром може служити наступна умовна шкала: 
менше 50 балів - робота не проходить у фінал 

  • 50 + - шорт-лист 
  • 60 + - бронза
  • 70+ - срібло
  • 80+ - золото 

При цьому щороку тільки реальна конкурентна конкурсна ситуація може диктувати конкретні граничні значення, які відсікають роботи, що пройшли до шорт-листа (фіналістів може бути не більше 30% від загального числа конкурсних робіт), а в другому турі визначати бали для «золота», «срібла» і «бронзи». Саме визначення переможних планок і є прерогативою голови (або, як цього року, голів) Журі Effie. 
 

Обидва співголови журі Effie Awards Ukraine - маркетингові аси з різних сфер і ринків. А це значить, що обговорення буде цікавим, а дискусія - професійною. 

Маріанна Глотова приєдналася до команди «ТЕРРА ФУД» на початку 2011 року. Під її керівництвом була розроблена і успішно впроваджується маркетингова стратегія Групи компаній, а також стратегії по категоріях і брендам. Загальний досвід роботи пані Глотової в маркетингу складає більше 20 років. Маріанна займала керівні посади в найбільших FMCG компаніях. До приходу в «ТЕРРА ФУД» вона займала позиції віце-президента з маркетингу в Carlsberg Ukraine і IDS Borjomi Int.  Успішні кейси пані Глотової описані в книзі Філіпа Котлера «Маркетинговий менеджмент» і використані в програмі Еxecutive MBA в IMD Business School (Швейцарія). А комунікаційні кампанії для брендів, якими керувала Маріанна Глотова, були удостоєні численних вітчизняних і міжнародних нагород, в тому числі, ставали лауреатами EFFIE. 

Святослав Горбань, директор з маркетингу національного оператора «Київстар», відповідає в компанії за розробку і реалізацію стратегії маркетингу і продажів, а також за розвиток бренду «Київстар». Він курирує розробку нових продуктів, підтримку CRM і дистрибуцію. У Святослава за плечима більше 14 років роботи в галузі маркетингу телеком-оператора. Володіє ступенем MBA Інституту Міжнародних Відносин (IBR). 
 

Нагадуємо, що подати заявки на конкурс можна до 24 жовтня, для цього необхідно пройти онлайн-реєстрацію. З усіх питань можна звернутися до Оргкомітету Effie Awards Ukraine - телефонуйте (044) 490 90 30, або пишіть: festival@vrk.org.ua (Катерина Грабовська), project@vrk.org.ua (Ольга Підгорська).