ПРАВИЛА ТА ПОРЯДОК НАДАННЯ ВСІХ МАТЕРІАЛІВ ЗАЯВКИ

Алгоритм дій учасника:
Ознайомитись із правилами участі
Визначитися із кількістю робіт
Оплатити рахунок за участь
Передати до Оргкомітету заповнені заявки, креативні матеріали, коротке резюме роботи, зображення Key Visual
Пройти реєстрацію on-line та запросити рахунок

Ранній дедлайн прийому заявок на участь - 1 жовтня 2017 року

  1. Ознайомитись з правилами участі

Необхідно вивчити усі умови участі та вимоги до матеріалів

  1. Визначити кількість заявок

Кількість заявок залежить не стільки від кількості реалізованих вами кампаній, а більше від того, в одну чи декілька категорій ви збираєтесь реєструвати кожну кампанію. Адже один і той самий проект можна представити на розгляд журі як в рамках продуктової категорії так і подавши його до крос-категорії, такі як Малобюджетні кампанії, Ренесанс та ін. Один проект для декількох категорій оформлюється у вигляді окремих заявок та оплачується як окремі роботи.

  1. Пройти реєстрацію on-line та запросити рахунок на сайті  Effie Awards Ukraine

Реєструючись на сайті та оплачуючи роботи, ви підтверджуєте свій статус учасника/заявника проекту. При реєстрації необхідно вказати кількість заявок та відповідальну контактну особу з питань вашої участі в конкурсі, а також іншу інформацію, яку вам буде запропоновано заповнити.

  1. Передати до Оргкомітету заповнені заявки, креативні матеріали, короткий опис резюме роботи, зображення Key Visual

Для участі у конкурсі необхідно до дедлайну заповнити текстову частину заявки двома мовами: англійською та українською (або російською) та передати її до Оргкомітету у твердій копії.

В день передачі готової заявки до Оргкомітету конкурсу фіксується дата, згідно з якою буде виставлений рахунок на оплату участі відповідно до визначеного дедлайну.

Текстова частина заявки складається з 4-х форм:

Форма заявки з додатками також доступна для завантаження після реєстрації.

Заповнена бланк-форма заявки (стр. 1-12) повинна бути передана в 20 друкованих екземплярах українською (російською) мовою та в 1 друкованому екземплярі англійською мовою. 

Разом з цим мають бути передані усі додатки у 2-х друкованих екземплярах.

Перед відправкою хард копій заявки в Оргкомітет конкурсу усі електронні матеріали заявки (бланк-форма, додатки, Key visual та креативні матеріали) мають бути збережені в особистому кабінеті учасника на сайті Effie Awards Ukraine. Додатково завантажувати матеріали заявки на інші види електронних носіїв не потрібно.

  1. Оплатити рахунок за участь

Неоплачені заявки не допускаються до участі.
 

БЛАНК-ФОРМА ЗАЯВКИ

ЯК ЗАПОВНЮВАТИ ТЕКСТОВУ ЧАСТИНУ ЗАЯВКИ
  • Уважно ознайомтеся з усім бланком і дайте розгорнуту та деталізовану відповідь на кожне питання у формі заявки. Члени журі докладно вивчать відповіді при оцінюванні заявок і знизять бали, якщо учасник не відповів на всі частини кожного питання. Не можна видаляти детальні інструкції до кожного питання або будь-які інші частини форми заявки, а також редагувати і змінювати шрифт, розмір текстів питань заявки.
  • Переконайтеся, що члени вашої команди, що відповідають за написання заявки, суворо дотримуються інструкцій щодо заповнення заявки і відповідають на питання в ясній і чіткій формі. Напишіть текст у вигляді цікавої та захопливої ​​історії. Ваш проект може бути цікавою розповіддю, що супроводжується фактами та доказами, при цьому  розповідь має бути послідовною і достатньо лаконічною.
  • Прагніть бути максимально чесними в описі кампанії, аргументи повинні переконливо звучати. Судді очікують побачити зрозумілий опис ситуації, в якій ви почали реалізацію проекту, поставлених цілей і отриманих результатів, а також - пряму залежність між ними. Також у заявці слід вказати, чому досягнуті результати дійсно вагомі і показові.
  • За суддівську сесію журі розглядає багато проектів, тому вигідно виділятися будуть проекти з чітко сформульованими стратегією, цілями, ідеєю, її реалізацією і результатами, між якими легко простежується зв'язок. Застосування в заявці форматування тексту кольором, курсивом, підкресленням і т.п., а також внесення таблиць, графіків і діаграм допоможе членам журі легше сприйняти вашу інформацію.
  • Недостатньо просто представити результати вашої роботи, їх обов'язково потрібно підкріпити фактами і доказами. У заявці журі очікує побачити чітко сформульовані аргументи на користь того, що досягнуті вами результати були значними та вагомими. Зіставте кожен елемент поставлених цілей з отриманими результатами, іншими словами, «проведіть» суддів по шляху досягнення вами цих результатів. Виключіть будь-які інші фактори, які можуть бути сприйняті членами журі як складовими успіху, тобто доведіть, що саме ваша робота, а не щось інше привело до досягнення результату.
  • Обов'язково вказуйте посилання на джерела даних про результати, з включенням дат, що підтверджують відповідність періоду, зазначеного в правилах (2016-2017 рр.).
  • Строго стежте за вимогами до форматування, зазначеними в правилах і формі заявки.
ПОСИЛАННЯ НА ДЖЕРЕЛА ДАНИХ

Вся інформація, факти, цифри і особливо результати, представлені в заявці, повинні підтверджуватися джерелами.
Відсутність джерела підтвердження даних - привід для дискваліфікації.

  • Джерелами можуть бути дані рекламодавця, дослідницького агентства або третьої сторони. У посиланнях на джерела вказуйте назву компанії (якщо дані надані клієнтом), ЗМІ, дослідницького агентства та ін. Виняток становлять власні дані рекламного/медіа агентства - в такому випадку вказувати назву заборонено. При проведенні конкурсу Effie Awards Ukraine члени журі не бачать назви агентств, будь-які посилання на дані агентства повинні вказуватися в заявці як «Дослідження агентства». Це відноситься до всіх агентств, а не тільки до агентства, що подає заявку, оскільки члени журі можуть подумати, що агентство у посиланні - це агентство, що подає заявку, і позначать заявку як дискваліфіковану.
  • Максимально деталізуйте описи в посиланнях: джерела даних, дослідницьке агентство або дослідження, а також часові терміни, до яких відносяться посилання (включаючи дати, використані в дослідженні).
  • Джерела даних повинні бути надані поруч з кожним елементом даних або чітко позначені виносками в тексті заявки.
  • Оргкомітет Effie Awards Ukraine залишає за собою право перевірки достовірності даних, яка відбувається за такою процедурою:

- Під час суддівства члени журі можуть позначити недостовірність наданих даних у заявці. У випадку, якщо одна і та ж заявка була позначена, як «сумнівна», мінімум 50% членів журі, компанія, що подала заявку, повинна буде надати окреме і додаткове підтвердження (доказ) даних кампанії.
Оцінювання такої заявки відкладається.

- Підтвердження (докази) надаються автором заявки до Оргкомітету протягом не більше двох робочих днів після проведення туру журі. Запит на надання підтвердження даних може бути висланий як після першого, так і після другого туру суддівства протягом одного робочого дня після його закінчення.

- Такими підтвердженнями можуть бути звіти дослідницьких та моніторингових компаній. У випадку, коли мова йде про «дані замовника» (інформація, надана клієнтом/рекламодавцем), надається докладне обгрунтування таких даних.

- Члени журі оцінюють заявку з урахуванням наданих додаткових даних дистанційно і надсилають свої протоколи в Оргкомітет протягом одного робочого дня з моменту надання даних.

- У разі ненадання запитаної інформації або виявлення фальсифікації даних заявка дискваліфікується.

ВИМОГИ ЩОДО ОФОРМЛЕННЯ ФОРМИ ЗАЯВКИ
  • Письмові відповіді повинні бути виконані стандартним шрифтом, розмір шрифту повинен бути не менше 10 кегля. Можна змінювати колір шрифту відповідей, щоб відрізнити їх від питань. Рекомендується використовувати й інші способи виділення тексту - курсив, маркери списку, жирний шрифт, підкреслення і т.д. Не можна заповнювати бланк-форму заявки від руки. Попросіть перевірити вашу заявку: правопис, граматичні помилки, дані, результати.
  • Заявка повинна бути роздрукована на стандартному папері А-4 білого кольору. Не варто друкувати заявку на різнокольорових аркушах.
  • Переконайтеся, що заявка (та креативні матеріали) не включає назву або логотип агентства. Заборонено вказувати логотип агентства (або його назву) в якості джерела інформації в тексті або на графіках.
  • Застосовуйте графіки, таблиці та діаграми, що можуть бути різнокольоровими. Таблиці та графіки можуть використовуватися в будь-якому місці бланк-форми заявки. Логотип (але тільки бренду/клієнта, про який йде мова в заявці) і графічні елементи (крім фотографій і скріншотів) можуть мати місце тільки в графіках і таблицях.
  • Не використовуйте логотипи та зображення конкурентів. Не дозволяється застосовувати логотипи та креативні матеріали конкурентів у вашій бланк-формі заявки (а також в креативних матеріалах відповідно).
  • Заборона на використання скріншотів, зображень або інших зображувальних елементів у бланк-формі заявки. Не вносьте скріншоти та інші зображення в текстову форму заявки. Ці елементи повинні бути використані тільки в креативних матеріалах. Будь-які графічні елементи повинні бути частиною таблиці, графіка або діаграми.
  • Не видаляйте питання та інструкції з бланк-форми заявки. Заборонено редагування темплейту  і видалення будь-яких пунктів заявки. Також забороняється видаляти невикористані пункти (чек-бокси) з таблиць.
  • Відповідайте на всі питання. Якщо питання не може бути застосоване для вашої кампанії, вкажіть це безпосередньо під питанням. Не залишайте жодне питання без відповіді. Будь-яке питання, залишене без відповіді, призведе до дискваліфікації.
  • Обмеження на кількість сторінок. Загальний обсяг заявки не повинен перевищувати 12 сторінок. Будьте простіше. У вас є 12 сторінок, щоб максимально повно розповісти про свою кампанію. Члени журі дуже цінують стислість і ясність. Додатки до бланк-формі заявки є не прикріплюються і заповнюються окремо.
ЩО НЕОБХІДНО ДЛЯ НАПИСАННЯ УСПІШНОЇ ЗАЯВКИ

Ясність та доступність опису

  • Будьте простішими (без використання гіпербол або вузькоспеціалізованих термінів, які можуть бути незрозумілими членам журі), лаконічними і цікавими.
  • Застосовуйте по суті таблиці і графіки, що у свою чергу мають бути зрозумілими та простими.
  • У членів журі не повинно залишитися питань до вас. Попросіть кількох колег, не знайомих з брендом, прочитати вашу заявку перед подачею, для того щоб зрозуміти, які питання у них виникли після прочитання, які недоліки вони знайшли в ваших аргуменах, і які частини опису залишились неясними.

Дотримання правил

  • Перед подачею заявки вивчіть всі умови участі та вимоги до форматів та до самої заявки, а також Підстави для дискваліфікації.
  • Добре ознайомтесь з категоріями, для того щоб переконатися, що ваша кампанія підпадає під ту категорію, в якій ви збираєтесь брати участь.

Гарний, якісний опис кампанії з наданням підтверджених даних

  • Добре опишіть своє конкурентне середовище. Навряд члени журі, які розглядають вашу заявку, добре знають всі особливості вашого ринку. Також надайте зрозумілий опис ситуації на ринку. Без цих даних неможливо оцінити важливість поставлених цілей і досягнутих результатів.
  • Продемонструйте членам журі, що ви дійсно досягли успіху, тобто кампанія була ефективною. До кожної мети приведіть досягнуті результати із зазначенням джерела, і дайте цьому свою оцінку. Поясніть вагомість досягнутих результатів: яке значення вони мають для бренду.
  • Виключіть всі інші фактори, які могли сприяти успіху бренду. Доведіть, що результати, зазначені у вашій заявці, були досягнуті саме завдяки реалізації вашої кампанії.
ПРИЧИНИ ЗНИЖЕННЯ БАЛІВ
  • «Підгонка» цілей. «Підгонка» цілей під досягнуті результати або постановка цілей після факту, що вже здійснився, замість точного пояснення ситуації. Це одна з найчастіших скарг членів журі.
  • Розрив між цілями і результатами. Неповна відповідність цілей і KPI результатам. Ваші цілі і результати повинні збігатися. Не варто вказувати впізнання бренду в якості мети, а в розділі результати надавати тільки дані про продажі. Надайте докази того, що саме завдяки маркетинговим комунікаціям такі результати були досягнуті. Якщо вам не вдалося досягти однієї з ваших цілей, поясніть чому. Члени журі цінують чесність.
  • Відсутність опису цільової аудиторії.
  • Відсутність медіастратегії. Поясніть свій вибір медіаканалів. Чому саме ці медіаканали підійшли для реалізації вашої ідеї і для вашої цільової аудиторії.
  • Недостатня кількість даних для оцінки ситуації. Наприклад, не вказані дані за попередній рік, дані конкурентів і т.д.
  • Граматичні та математичні помилки, виправлення і т.п.
  • Незнайомі терміни. Уникайте жаргонних і вузькоспеціалізованих слів - судді можуть не знати ваш професійний сленг.
  • Відсутність пояснення ефективності кампанії. Просте перерахування результатів без зазначення їх вагомості та зв'язку з цілями низько оцінюється членами журі.
  • Перевантаженість заявки зайвими подробицями.
  • Нечіткі або неповні посилання на джерела підтвердження даних і результатів. Також пам'ятайте, що відсутність посилань на джерела - привід для дискваліфікації вашої заявки.
  • Відсутність пояснення ідеї. Опишіть, як вона з'явилася.
  • Неповні відповіді на деякі питання. Коли члени журі бачать питання без відповідей, вони зазвичай припускають, що інформація відсутня з негативних причин. Уважно вивчіть детальні інструкції/питання у формі заявки, щоб упевнитися, що ви відповіли на всі питання.

ІНФОРМАЦІЯ ПРО УЧАСНИКІВ ПРОЕКТУ (ДОДАТОК №2)

ІНФОРМАЦІЯ ПРО УЧАСНИКІВ ПРОЕКТУ ТА THE EFFIE EFFECTIVENESS INDEX®

У додатку №2 форми заявки ви повинні вказати всіх творчих і стратегічних партнерів, які внесли свій вклад в проект маркетингових комунікацій. У Додатку №2 передбачено спеціально відведене місце для внесення інформації про всі агентства і клієнтів, максимум до п'яти  компаній (включаючи основне агентство і клієнта). Ви повинні вказати клієнта і одне основне агентство (крім випадків, коли бренд реалізовував кампанію самостійно, не залучаючи агентства).

Ви можете вказати крім основного агентства (заявника проекту), всі інші агентства, що працювали над проектом. Але при цьому у разі проходження у фінал або перемоги вказані агентства отримають бали з коефіцієнтом 0,5.


Якщо ваш проект стає фіналістом або переможцем Effie Awards Ukraine 2016, то надана вами інформація про агентства буде використана для підрахунку рейтингів ефективності рекламних агентств України 2016, а також THE EFFIE EFFECTIVENESS INDEX®.

Перемога і вихід у фінал приносять такі бали:
Finalist — 2 бали
Bronze — 4 бали
Silver — 6 балів
Gold — 8 балів
Grand Prix — 12 балів

Переконайтеся в тому, що назви клієнта і агентств вказані правильно. Необхідно перевірити правильність всієї інформації про компанії перед подачею заявки.

ІНФОРМАЦІЯ ПРО ПЕРСОНАЛІЇ

Ви можете вказати у відповідних рядках персоналії, які внесли свій вклад в кампанію. Вкажіть основних членів команди клієнта і агентства і перевірте правильність написання їхніх імен. Всі перераховані персоналії будуть згадані на сайті Effie Awards Ukraine, а також у публікації Effie Awards Ukraine Report.

Зверніть увагу, що будь-які зміни можуть бути внесені тільки після аналізу кожного конкретного випадку. Тому переконайтеся, що всі імена написані правильно до подачі заявки. Якщо проект стає переможцем або фіналістом, вказуються тільки ті імена, які були спочатку включені в початкову заявку. Тому інформація про осіб та компанії, які брали участь у створенні проекту, не можуть бути замінені на інші або видалені після подачі заявки.

ЗМІНА ІНФОРМАЦІЇ ПРО УЧАСНИКІВ ПРОЕКТУ

Якщо запит про зміну інформації про осіб, компаніЇ, агентства, які брали участь у створенні проекту, був зроблений після публікації Effie Awards Ukraine Report, публікації переможців, проведення Церемонії нагородження або складання рейтингу ефективності, такі зміни можуть бути розглянуті лише в індивідуальному порядку. Effie Awards Ukraine залишає за собою право відмовити в проханні учасників змінити інформацію про учасників проекту.

 

КРЕАТИВНІ МАТЕРІАЛИ

ЗАГАЛЬНІ ТА ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ ДО МАТЕРІАЛІВ
  • Креативні матеріали повинні бути представлені у вигляді відеокейсу (хронометраж до 4 хвилин), а також зображення Key Visual для публікації.
  • У разі відсутності можливості надати відеокейс, креативні матеріали можуть бути представлені у вигляді окремого ряду відеороликів, зображень, аудіороликів, або у вигляді ppt-презентації.
  • Креативні матеріали повинні бути представлені англійською мовою або з англійськими титрами.
  • Всі креативні матеріали разом із заявкою потрібно завантажити в особистому кабінеті на сайті Effie Awards Ukraine.
  • Матеріали завантажуються на сайт у вигляді двох архівних папок. Назва кожної з папок має містити: назву учасника / заявника, назву категорії, назву кампанії. 
  • В першій папці має бути збережена готова заповнена бланк-форма заявки двома мовами та заповнені додатки двома мовами. В другій папці мають бути збережені усі креативні матеріали. Зображення Key Visual завантажується в окремому полі в особистому кабінеті.
  • Не вносьте в креативні матеріали результати кампанії.
  • Не вносьте в креативні матеріали логотипи та роботи конкурентів, назви/логотипи агентств.

ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ ДО МАТЕРІАЛІВ:

Відеокейс: формат відео, роздільна здатність 720р, кодек H.264, потік даних от 1 Мб/с. Хронометраж - до 4 хвилин.

Зображення Key Visual для публікації: формат JPEG, 300 dpi, RGB, роздільна здатність більшої сторони - 1772 pixels. Це зображення повинно презентабельно відображати заявлену на конкурс кампанію. Зображення Key Visual буде використовуватися на сайті Effie Awards Ukraine, в публікації Effie Awards Ukraine Report і в міжнародному архіві Effie Worldwide.

Креативні матеріали у вигляді окремого ряду файлів. Загальна кількість таких файлів не повинна перевищувати 6 примірників.

  • Зображення: формат JPEG, RGB, 150 dpi, роздільна здатність більшої сторони - 1772 pixels
  • Відеоролики: формат відео, роздільна здатність 720р, кодек H.264, потік даних от 1 Мб/с.
  • Аудіоролики: Формат MP3, 48 kHz, 192 kbps

Презентація: формат .ppt, .pdf, и т.п.

 

ЩО ПОВИНЕН МІСТИТИ ВІДЕОКЕЙС (ПРЕЗЕНТАЦІЯ)

Відеокейс (або презентація) повинен відображати спосіб, яким ваша ідея була втілена в життя. Цей матеріал не повинен повторювати зміст текстової частини заявки: це спосіб показати журі реалізацію проекту в тому вигляді, в якому він був представлений на ринку. Творчі/комунікаційні компоненти повинні бути безпосередньо пов'язані з вашими стратегічними завданнями та отриманими результатами, зазначеними в текстовій частині. Всі вони повинні були бути представлені на ринку.

Щоб уникнути дискваліфікації, не включайте в матеріал наступне:

  • Результати
  • Логотипи або креативний матеріал конкурентів
  • Назви, логотипи або зображення агентств

Що необхідно включити у відеокейс (або презентацію)

Покажіть «як-де-коли» ви взаємодіяли з аудиторією.

Додайте як мінімум 1 приклад кожної ключової точки (каналу) комунікації, зазначеної в текстовій частині вашої заявки. Відеокейс (презентація) повинен містити всі основні види каналів взаємодії, які були використані в кампанії, включаючи друковані видання, ТБ, радіо, зовнішню рекламу і т.д.

Необов'язково вказувати всі позначені в заявці комунікаційні канали, можна презентувати найбільш важливі (ключові), які саме забезпечили успіх кампанії.

Журі може знизити бали, якщо ви вкажете, наприклад, на важливість друкованої реклами в текстовій частині, але не покажете приклади такої реклами в креативних матеріалах. І навпаки, якщо ви покажете креативні матеріали, про які нічого не сказано в текстовій частині заявки. Відеокейс (або презентація) повинен бути створений з урахуванням вашої відповіді на питання 7b заявки.

Створіть ефективний відеокейс (презентацію): сфокусуйтеся на креативній складовій проекту

  • Журі прочитає вашу письмову заявку до перегляду креативних матеріалів. Журі знає про завдання, проблеми, стратегії і результати. Мета відеокейсу (презентації) - показати, як ви втілили ідею в життя.
  • У відеоролик не можна включати результати. Ви можете включити тільки загальне твердження, без будь-яких цифр, для підбиття підсумку наприкінці відеокейсу (презентації), якщо це необхідно. Краще взагалі не включати будь-які згадки про результати, щоб члени журі могли зосередитися на суті вашого проекту, а не на можливих підставах для дискваліфікації.

Скорочення тривалості креативних матеріалів

Ви повинні показати рекламні ролики повністю, за винятком випадків, коли необхідно їх скоротити для дотримання вимог щодо тривалості відеокейсу. Рекламні ролики/відео тривалістю більше 90 секунд теж можуть бути скорочені, але тільки якщо необхідно включити інші креативні матеріали. Не можна скорочувати креативні матеріали для того, щоб включити більш детальну передісторію вашої стратегії, завдань і т. д.

Права і політика Effie у сфері поширення креативних матеріалів

Креативні матеріали стають власністю Effie Awards Ukraine і Effie Worldwide і не повертаються. Передаючи вашу роботу на конкурс, ви автоматично надаєте Effie Awards Ukraine і Effie Worldwide права на копіювання, відтворення та показ креативних матеріалів в освітніх і рекламних цілях. Якщо заявка стане фіналістом або переможцем, зображення Key Visual буде розміщене у розділі переможців на сайті Effie Awards Ukraine, а креативні матеріали можуть бути використані з іншими цілями: для церемонії нагородження, ролика про переможців, конференції і т. д.

 

КОНФІДЕНЦІЙНІСТЬ

В заявках може міститись інформація, яку клієнт вважає конфіденційною. Тому учасникам запропоновано на вибір декілька видів дозволів на публікацію.

Це природньо, що для багатьох брендів питання конфіденційності є дуже важливим та достатньо гострим під час прийняття рішення щодо участі в конкурсах, де потрібно надавати дані. Тим не менш ці бренди беруть участь та перемагають в Effie Awards Ukraine протягом багатьох років. Це пов’язано з багаторічною та перевіреною політикою конфіденційності Effie Awards.

Також варто зазначити, що є можливість надавати дані в заявці у вигляді коефіцієнтів або в будь-яких інших порівняльних величинах, а не тільки в абсолютних.

Відбірковий процес проходить на умовах конфіденційності та анонімності, а сама процедура є достатньо суворою. Перед початком суддівства усі члени журі підписують документ про нерозголошення інформації. Члени журі не можуть забирати, копіювати матеріали або виходити з ними на перерву із засідання.

Склади журі спеціально розподілені в такі категорії, де у них не виникає конфлікту інтересів. Члени журі не розглядають заявки тих продуктових категорій, в яких самі працюють, іншими словами не судять своїх конкурентів. Також члени журі не можуть судити проекти власних агентств, брендів, з якими працюють.
 

ПРАВИЛА ПУБЛІКАЦІЇ

Заявки, що стали фіналістами та переможцями Effie Awards Ukraine можуть бути продемонстровані декількома способами. Публікація здійснюється на розсуд Оргкомітету Effie Awards Ukraine та Effie Worldwide. Усі роботи, подані на конкурс, повинні бути реальними, погодженими усіма учасниками кампанії, та учасник/заявник повинен володіти усіма правами на їх надання та оприлюднення.

Учасникам пропонується на вибір декілька видів дозволів на публікацію текстової частини роботи. У будь-якому випадку, креативні матеріали та коротке резюме проекту, що став фіналістом або переможцем будуть опубліковані.

 
КРЕАТИВНІ МАТЕРІАЛИ ТА КОРОТКЕ РЕЗЮМЕ ПРОЕКТУ

Креативні матеріали та короткі резюме проектів, що є частиною заявок, стають власністю Effie Awards Ukraine та Effie Worldwideт та не повертаються.
Надаючи свою роботу, учасник автоматично дозволяє Effie Awards Ukraine та Effie Worldwide копіювати, відтворювати та демонструвати креативні матеріали та резюме проектів в навчальних цілях або з метою популяризації конкурсу. Дані матеріали можуть бути представлені у офіційному каталозі робіт Effie Awards Ukraine Report, на офіційних сайтах Effie Awards Ukraine та Effie Worldwide, на сайтах партнерів Effie, в прес-релізах, розсилках новин, програмах та конференціях, а також на Церемоніях нагородження.

Креативні матеріали включають в себе 4-х хвилинний відеокейс та зображення Key Visual в форматі .jpg. У разі відсутності можливості надати відеокейс, креативні матеріали можуть бути представлені у вигляді окремого ряду відеороликів, аудіороликів, зображень або у вигляді ppt-презентації.

Коротким резюме проекту є стислий опис вашої роботи, а саме – скорочена версія текстової частини заяви. Коротке резюме не повинно перевищувати 90 слів.
 

Конфіденційність у креативних матеріалах:

  • Згідно правил Effie Awards Ukraine результати компанії не можуть бути включені в креативні матеріали
  • Від учасників вимагається продемонструвати за допомогою креативних матеріалів тільки приклад реалізації та роботи креативного рішення
  • Учасник повинен володіти необхідними правами на демонстрацію усіх креативних матеріалів
  • Уся конфіденційна інформація повинна бути представлена тільки у текстовій частині заяви. Не варто дублювати ті ж самі дані у креативних матеріалах.

Конфіденційність короткого резюме:

  • Короткі резюме усіх проектів можуть бути опубліковані в офіційному каталозі робіт  Effie Awards Ukraine Report, а також на сайті Effie Awards Ukraine у випадку, якщо проекти стануть фіналістами або переможцями
  • У короткі резюме немає необхідності включати конфіденційні дані та детальні результати

 
ТЕКСТОВА ЧАСТИНА ЗАЯВКИ

У заявках може міститися інформація, яку клієнт вважає конфіденційною. Тому учасникам пропонується на вибір декілька видів дозволів на публікацію текстової частини роботи.

«Так». Якщо ви обираєте варіант «Так», ви погоджуєтесь з тим, що письмова заявка може публікуватися, відтворюватися та демонструватися з метою популяризації конкурсу.

«Так. Відредагована версія». Якщо ви обираєте даний варіант, ви погоджуєтесь з тим, що відредагована версія письмової заявки може публікуватися, відтворюватися та демонструватися з метою популяризації конкурсу.

«Публікація неможлива». Якщо ви обираєте даний варіант, ваша письмова заявка не буде опублікована. Проте, як зазначено вище, Effie Awards Ukraine має право на публікацію, відтворення та демонстрацію креативних матеріалів, наданих на конкурс, включаючи відео, та короткого резюме роботи, що складається з 90 слів.

Пункт, що вам найбільше підходить, необхідно позначити у Додатку №1, що є частиною заявки. На оригіналі даного документу необхідно поставити підпис та передати разом із заявкою до Оргкомітету у двох екземплярах. Підписуючи даний додаток, ви погоджуєтесь з наступними правилами конкурсу, і ваша згода є необхідною умовою участі у конкурсі:

1. Усі матеріали, передані на конкурс, є власністю Effie Awards Ukraine, не редагуються та не повертаються.

2. Ви погоджуєтесь з правилами публікації робіт та заявок, наведеними вище.

3. Учасник гарантує дотримання авторських прав (легальне використання музики, фото, текстів та ін.) у надісланих на конкурс роботах, і зобов’язується вирішувати усі можливі питання з цього приводу з третіми особами самостійно.

4. Учасник гарантує, що вся інформація, наведена у кейсі, є правдивою та достовірною, і Оргкомітет Effie Awards Ukraine може використовувати усі дані, наведені у кейсі для популяризації конкурсу як в Україні, так і за кордоном.

5. Учасник погоджується, що дані, назви та результати, наведені у кейсі, не можуть бути змінені ні в якому разі, навіть якщо агентство або клієнт змінюють назву після публікації кейсу.

6. Учасник підтверджує, що всі партнери, що мають відношення до створення кампанії, вказані у кейсі. Якщо ні, учасник зобов’язується вирішувати суперечливі питання з цього приводу з третіми особами самостійно.

7. Рішення Оргкомітету Effie Awards Ukraine стосовно результатів конкурсу остаточне та обговоренню не підлягає.