Обмеженя по кількості категорій 

Цього року оргкомітетом Effie Awards Ukraine введено обмеження по кількості категорій, які можна обрати для подачі однієї рекламної кампанії.

Один і той же проект може бути поданий на участь у різні категорії, але максимум можна обрати 4 категорії для подачі однієї рекламної кампанії. З цих 4 категорій тільки 1 (одна) може бути з переліку Продуктових категорій, а всі інші - Спеціальні категорії.

Проте кількість поданих рекламних кампаній в цілому від одного учасника залишається необмеженою.

ПОДАЧА РОБІТ МИНУЛИХ РОКІВ

Заявки переможців минулих років можуть бути подані в конкурсну програму цього року за умови, що їх рекламна кампанія продовжується цього року, а також досягла результату в рамках поточного періоду.

  •   «Золоті» переможці Effie 2018 мають змогу подати свою заявку в будь-яку категорію, окрім тої, в якій отримали «золото». А «золоті» переможці 2017 року (і раніше) можуть обрати будь-яку категорію для подачі.
  •   «Срібні» та «бронзові» переможці Effie мають змогу подати заявку до будь-якої категорії.
  •   Заявки переможців категорії «Бізнес-виклик, або Давид проти Голіафа» 2018 (Золото/Срібло/Бронза) не можуть бути подані цього року до цієї ж самої категорії. В дану категорію повторно можуть бути подані заявки переможців 2017 року чи раніше.

КОНКУРСНІ КАТЕГОРІЇ

У цьому році в конкурсній програмі з'явилося 5 нових спеціальних категорій, а саме:

50. Brand Experience,
51. Медіа інновація/ідея,
52. Попадання в цільову аудиторію в медіа кампанії,
53. Створення спільноти споживачів бренду,
54. Партнерство з медіаканалами.

Крім того, окремі спеціальні категорії попередніх років зазнали певних змін: 

  • категорія 29. Нові технології та/або Медіа інновації  тепер представлена двома окремими категоріями - 29. Новітні технології та 51. Медіа інновація/ідея, що згадана вище;
  • частина категорії 41. Кампанії з одним каналом комунікації стосовно медіа партнерства тепер відокремлена в нову категорію 54. Партнерство з медіаканалами;
  • категорія 44. Корпоративна репутація трансформувалась в більш розширенний варіант - 44. PR, Корпоративна репутація

Детально ознайомитися з оновленим списком категорій можна на сайті