Для участі в Effie Awards Ukraine 2025 зареєструйтесь на онлайн-порталі реєстрації робіт

В поточному році реєстрація заявок відбувається через онлайн-портал за посиланням: effie-ukraine.acclaimworks.com

Перед реєстрацією на онлайн-порталі рекомендуємо скористатися відповідним шаблоном заявки (Entry Form) для попередньої підготовки:

  • Standard Entry Form - стандарта форма заявки для всіх індустріальних та спеціальних категорій (за виключенням категорій Sustained Success та Performance Marketing)
  • Sustained Success Entry Form - окрема форма заявки для категорії Sustained Success
  • Performance Marketing Entry Form - окрема форма заявки для категорії Performance Marketing

Ці документи допоможуть вам у спільній роботі з вашою командою під час підготовки заявки. Кожний документ відображає онлайн-форму заявки, демонструючи усі питання так, як вони відображаються в онлайн-порталі реєстрації. 

ЯК ЗАПОВНЮВАТИ ТЕКСТОВУ ЧАСТИНУ ЗАЯВКИ В ОНЛАЙН-ПОРТАЛІ
  • Заздалегіть скачайте текстову форму заявки, що прикріплена вище для того, щоб підготувати усі ваші відповіді, а також щоб співпрацювати з членами команди, партнерськими агентствами та клієнтами. Зверніть увагу! Для участі робіт в категоріях Performance Marketing та Sustained Success потрібно використовувати окремі текстові форми заявок.
  • Для того щоб ваша заявка була зареєстрована до участі, відповіді потрібно буде скопіювати на онлайн-портал реєстрації робіт. Будь ласка, переконайтеся, що ви маєте достатньо часу, щоб перенести всі відповіді на портал до кінця запланованого дедлайну реєстрації заявок..
  • Відповіді заповнюється українською мовою.
  • Уважно ознайомтеся з усією текстовою формою заявки та її розділами. Дайте чітку та деталізовану відповідь на кожне питання в кожному розділі. 
  • Судді оцінюють ефективність роботи в контексті визначення та суті обраної категорії. Ознайомтесь з описами категорій щодо наявності додаткових вимог, що мають бути дотримані у вашій роботі в межах обраної категорії.  Члени журі можуть знизити оцінку за невиконання цих вимог. У випадку, коли одна й та ж кампанія бере участь у різних категоріях, заявки до цієї кампанії повинні бути адаптовані під різні категорії  за цілями, завданнями, результатами.
  • Напишіть текст у вигляді цікавої та захопливої історії. Ваш проєкт має бути цікавою розповіддю, що супроводжується фактами та доказами, при цьому  розповідь має бути послідовною і достатньо лаконічною.
  • Прагніть бути максимально чесними в описі кампанії, аргументи повинні переконливо звучати. Судді очікують побачити зрозумілий опис ситуації, контексту, поставлених цілей і отриманих результатів, а також - пряму залежність між цими складовими. Також у заявці слід вказати, чому досягнуті результати дійсно є вагомими та важливими для бренду/бізнесу.
  • За суддівську сесію журі розглядає багато кейсів, тому вигідно виділятися будуть заявки з чітко сформульованими стратегією, цілями, ідеєю, її реалізацією і результатами, та між якими легко простежується зв'язок. Особливу увагу приділіть опису виклику/проблеми.
  • Використання таблиць, графіків і діаграм допоможе членам журі легше сприйняти вашу інформацію.
  • Недостатньо просто представити результати вашої роботи, їх обов'язково потрібно підкріпити фактами і доказами. У заявці журі очікує побачити чітко сформульовані аргументи на користь того, що досягнуті вами результати були значними та вагомими. Зіставте кожен елемент поставлених цілей з отриманими результатами, іншими словами, «проведіть» суддів по шляху досягнення вами цих результатів. Виключіть будь-які інші фактори, які можуть бути сприйняті членами журі як складовими успіху, тобто доведіть, що саме ваша робота, а не щось інше привело до досягнення результату.
  • Обов'язково вказуйте посилання на джерела даних про результати, із зазначенням діапазонів дат для всіх даних та фактів, що згадані в описі заявки. 
ТИПИ ЦІЛЕЙ ТА ЇХ ПРИКЛАДИ

У текстовій заявці Entry Form учасникам необхідно поділитися не лише загальними поясненнями своїх цілей та KPIs, а й перерахувати кожну ціль окремо. По кожній цілі варто описати ситуацію, включаючи background категорії та/або показники попереднього року, щоб зрозуміти, чому поставлені цілі мали велике значення для бренду та для росту бізнесу.

Ознайомитися з додатковою інформацією щодо типу цілей та їх прикладами можна за посиланням.

Зверніть увагу! Даний список запропоновано для перегляду в якості путівника/довідника прикладів різних типів цілей, що у свою чергу не обмежуються цим списком. Effie відзначає учасників, які формулюють цілі та описують ефективність по-своєму (самостійно).

ПОСИЛАННЯ НА ДЖЕРЕЛА ДАНИХ

Вся інформація, факти, цифри і особливо результати, що представлені в заявці, повинні підтверджуватися джерелами даних, із зазначенням діапазонів дат для всіх даних та фактів, що згадані в описі заявки. Відсутність джерела підтвердження даних є приводом для дискваліфікації.

В онлайн-порталі в кожному з розділів, що оцінюються, внизу є спеціальне поле для зазначення джерел і приміток. Рекомендований вигляд оформлення:

Використовуйте виноски/примітки, щоб надати інформацію про джерела. Рекомендовано використовувати верхній індекс примітки (приклад: дані¹), щоб пов’язати зазначені дані із виносками джерел, що будуть наведені нижче, та відіслати до них.
Рекомендуємо, щоб кожне джерело включало наступну інформацію: Джерело наданих даних/Дослідження (назва), Тип даних/Дослідження (назва), Дати проведеного дослідження.

​Члени журі не можуть переходити за зовнішніми посиланнями під час перегляду вашої заявки. Тому, якщо посилаєтесь на вебсайт, обов’язково вказуйте всі ключові дані про джерело: назву видання, заголовок матеріалу, дату публікації тощо.

Додаткові рекомендації

Оскільки заявка Effie має чіткі рамки конкурсного періоду, необхідно включити дати за увесь період представлених результатів в вашому кейсі.

Заборонено вносити будь-яку додаткову інформацію в розділі джерел даних. В цей розділ можна включати лише конкретні джерела підтвердження для даних, представлених у ваших відповідях на запитання.

Вказуйте конкретну назву компанії у якості посилання на джерело, окрім випадків, коли джерелом є агентство (рекламне, медійне, тощо). Effie - це конфіденційне змагання. Тому заборонено вказувати назву агентства в якості джерела інформації в усіх матеріалах заявки, що будуть розглядатися членами журі (текстова частина заявки та креативні матеріали). Посилаючись на дослідження агентства (крім незалежної дослідницької компанії) в джерелах, слід назвати джерело як “Дослідження агентства”, “Дослідження медійного агентства” тощо, Як і в усіх інших випадках, додайте релевантну інформацію про джерело: тип дослідження/даних, дати проведеного дослідження тощо. Якщо ви посилаєтеся на дослідницькі компанії — вказуйте їхню повну назву. Журі особливо цінують дані від незалежних третіх сторін.

ПУБЛІКАЦІЯ ТЕКСТОВОЇ ЧАСТИНИ ЗАЯВКИ - ENTRY FORM

Effie Awards Ukraine пропонує фіналістам та переможцям опублікувати текстову частину заявки в Case Library, маючи на меті надихнути інших учасників індустрії та внести свій вклад в Make Marketing Better.

Процедура подачі заявки та суддівства Effie Awards націлена на те, щоб допомогти всім учасникам ефективно представити свою роботу, одночасно забезпечивши конфіденційність секретної інформації.

Учасники, що дали дозвіл на публікацію своїх кейсів, будуть представлені на сайтах Effie Worldwide або на сайтах пертнерів та в інших публікаціях.

Розуміючи, що в заявках може міститись інформація, яку клієнт вважає конфіденційною, учаснику запропоновано на вибір два види дозволу на публікацію. Учаснику необхідно обрати потрібний варіант дозволу публікації текстової форми заявки:

«ПУБЛІКАЦІЯ ОРИГІНАЛЬНОЇ ВЕРСІЇ ЗАЯВКИ». Якщо ви обираєте даний варіант, ви погоджуєтесь з тим, що письмова заявка може бути опублікована, відтворена та продемонстрована в навчальних цілях в тому вигляді, що вона була подана на конкурс.

«ПУБЛІКАЦІЯ ВІДРЕДАГОВАНОЇ ВЕРСІЇ ЗАЯВКИ». Якщо ви обираєте даний варіант, ви погоджуєтеся з тим, що відредагована версія заявки може бути опублікoвана, відтворена та продемонстрована в навчальних цілях. Учасники можуть редагувати будь-які конфіденційні дані в загальнодоступній версії, однак не можна редагувати жодний розділ повністю, включно з результатами.

Entry form (текстова частина заяки) має бути єдиним документом, який включає конфіденційну інформацію. З цієї причини саме текстова частина заявки включена в вищезазначену політику дозволу на публікації. Креативні матеріали (відеокейс, зображення), короткий опис кейсу та Statement of Effectiveness не повинні включати конфіденційну інформацію та будуть продемонстровані різними способами, якщо ваша заявка стане фіналістом чи переможцем.

ПУБЛІКАЦІЯ КРЕАТИВНИХ МАТЕРІАЛІВ, CASE SUMMARY ТА STATEMENT OF EFFECTIVENESS 

Креативні матеріали та короткий опис кейсу, які учасник подає на конкурс, стають власністю Effie Worldwide та Effie Awards та не будуть повернуті. Подавши свою роботу на конкурс, Effie Awards Ukraine / Effie Worldwide автоматично мають право на копіювання, відтворення та відображення креативних матеріалів, короткого опису кейсу та Statement of Effectiveness в навчальних цілях та популяризації конкурсу.

Креативні матеріли, короткий опис кейсу та Statement of Effectiveness можуть бути опубліковані на веб-сайті Effie Awards Ukraine та Effie Worldwide, партнерських сайтах, у прес-релізах/розсилках,  програмах/конференціях та на Церемонії Effie Gala. Тому учасники не повинні включати в ці елементи заявки конфіденційну інформацію.

Короткий опис кейсу (case summary) - це публічний підсумок заявки учасника обсягом до 90 слів. Він може бути використаний для промоції вашого кейсу, якщо він є фіналістом або переможцем.

Statement of Effectiveness є також публічною частиною заявки. Дане твердження може бути використане з метою популяризації кейсу, якщо він став фіналістом або переможцем. Його мета - забезпечити краще розуміння ефективності вашого кейсу та чому ваша заявка була гідною перемоги або статусу фіналіста.

КРЕДИТСИ КОМПАНІЇ УЧАСНИКА 

Effie визнає ефективну командну роботу, необхідну для створення ефективного кейсу. Подаючи заявку учасник має кредитувати всіх креативних та стратегічних партнерів, які зробили вагомий вклад у кейс.

  • В онлайн-порталі відведено спеціальне поле для внесення даних двох основних агентств та двох клієнтів, а також кредитси чотирьох інших агентств/компаній-партнерів. Внесення кредитсів одного основго агентства та кредитси клієнта є обов'язковими. Зверніть увагу! Якщо ви вказуєте другу основну агенцію, обидві агенції будуть однаково визнані Effie Ukraine як у інформаційних матеріалах, так і у підрахунку балів Effie Index. Для того, щоб вважатися другою основною агенцією, необхідно підтвердити, що робота, виконана кожною агенцією, була рівнозначною за вагою і кожна агенція заслуговує на рівне визнання. Додавати або видаляти другу основну агенцію після завершення реєстрації роботи не можна.
  • Якщо ви рекламодавець, який подає власну роботу, будь ласка, вкажіть кредитси вашої компанії у полі «Основного агентства», а також у полі «Клієнт». Ви також можете вказати кредитси інших компаній, які внесли свій вклад у кейс.
  • Учасник повинен ретельно перевірити кредитси компаній, оскільки надана інформація не може бути видалена або замінена після подачі заявки. 
  • Будь ласка, перевірте правопис інших назв компаній, щоб переконатися, що вони належним чином будуть представлені у Effie Index та у всіх інших публікацях.
  • Рекомендуємо також згадати усіх інших учасників, що мають відношення до кейсу: компанії - клієнти, агентства повного циклу, медіа, digital, маркетингових сервісів, PR, івент агентства, дослідницькі компанії тощо.
ІНДИВІДУАЛЬНІ КРЕДИТСИ 

В онлайн-порталі відведено спеціальне поле для внесення індивідуальних кредитсів (максимум 10 основних осіб та 30 додаткових), які внесли вагомий вклад у кейс. Учасник має вказати усіх ключових членів із команди агентства та клієнта, перевіривши та узгодивши коректність правопису імен.

Основні індивідуальні кредити будуть використовуватись у випадках, коли є обмеження по кількості кредитсів в публікаціях. В інших випадках усі зазначені учасники команди будуть вказані в повному переліку.

Усі зазначені в кейсі члени команди мають бути чинними або колишніми співробітниками компаній, які ви вказали в кредитах.

Оргкомітет Effie збирає контактну інформацію з кредитсів кожного учасника конкурсної програми. Всі контакти можуть бути додані до списку розсилки Effie, на яку можна скасувати підписку в будь-який час.

ВНЕСЕННЯ ЗМІН В КРЕДИТСИ

Кредитси основного агентства та клієнта, які учасник вказав при подачі заявки, є остаточними і внесення змін не можливе після фінального прийняття заявки оргкомітетом конкурсу.

Кредитси інших агентств, а також індивідуальні кредитси можуть бути додані після прийняття заявки Оргкомітетом тільки в тому випадку, коли учасник при подачі заявки не використав усі поля для внесення даних компаній або індивідуальних осіб. Такі зміни можуть бути розглянуті лише в індивідуальному порядку до 1 жовтня 2025 року .

Effie Awards Ukraine залишає за собою право відмовити у проханні учасника змінити інформацію про учасників проєкту.

ФОРМА АВТОРИЗАЦІЇ ТА ПІДТВЕРДЖЕННЯ ДАНИХ  

Завантажте цю форму на онлайн-порталі реєстрації робіт після того, як завершите заповнення розділів КРЕДИТСИ КОМПАНІЇ ТА ІНДИВІДУАЛЬНІ КРЕДИТСИ та ДОЗВІЛ НА ПУБЛІКАЦІЮ.

Завантажте та підпишіть ФОРМУ АВТОРИЗАЦІЇ ТА ПІДТВЕРДЖЕННЯ ДАНИХ, підтверджуючи точність наданої інформації та дозвіл на її надання. Ця форма гарантує, що компанія та індивідуальні кредитси були ретельно розглянуті вищим керівництвом, щоб забезпечити належне визнання внеску всіх ключових стратегічних партнерів для зарахування до Effie Index та нагород.

ФОРМА АВТОРИЗАЦІЇ ТА ПІДТВЕРДЖЕННЯ ДАНИХ має бути підписана особою зі сторони агентства або клієнта, який займає керівну посаду в компанії (наприклад, Head of Account Planning, Head of Client Services, Group Account Director, etc.). Цей документ повинен бути уважно переглянутий в цілому та підписаний у відведеному місці в кінці документа.

Для кожної заявки необхідно завантажити окрему форму. Після підписання документу, його необхідно завантажити на онлайн-портал реєстрації робіт.