Креатив оцінюється як складова розділу оцінювання заявки SECTION 3: ВТІЛЕННЯ ІДЕЇ В ЖИТТЯ (РЕАЛІЗАЦІЯ), що включає питання 3 та медіа додаток INVESTMENT OVERVIEW.

Оскільки судді зобов’язані прочитати письмову заявку до перегляду креативних матеріалів, відеокейс має показати конкретні приклади креативної реалізації. Креативний матеріал не має бути відео версією змісту письмової заявки – члени журі відразу переглядають роботу після прочитання заявки.

ЗАГАЛЬНІ ВИМОГИ ДО КРЕАТИВНИХ МАТЕРІАЛІВ

Креативні матеріали повинні бути представлені у вигляді:

  • відеокейс 
  • додаткові зображення креативної роботи 
  • зображення Key Visual 
ЩО МАЄ БУТИ В ВІДЕОКЕЙСІ
  • Мінімум 70% всього відеокейсу мають займати приклади креативної роботи. Продемонструйте "як-де-коли" ви взаємодіяли з аудиторією.
  • Рекомендуємо позначити кожний канал комунікації за типом медіа (ТВ ролик, радіо ролик тощо)
  • Не включайте у креативні матеріали результати. Вся конфіденційна інформація має бути присутня тільки в текстовій частині заявки.
  • Хронометраж відео - максимум 3 хв (для категорії SUSTAINED SUCCESS - максимум 4 хв)
НЕ ВКЛЮЧАЙТЕ В КРЕАТИВНИЙ МАТЕРІАЛ НАСТУПНЕ:
  • Результати кампанії
  • Логотипи або креативний матеріал конкурентів
  • Назви, логотипи або зображення агентства
ПІДКАЗКИ ВІД ЖУРІ
  • Сфокосуйтесь на креативній складовій проекту. Відеокейс має відображати спосіб втілення вашої ідеї в життя. 
  • Журі прочитає вашу письмову заявку до перегляду креативних матеріалів. Вони знають ваші цілі, проблеми, стратегію та результати. Ціль відеокейсу (презентації) - показати, як ви втілили ідею в життя.
  • Креативний матеріал не має повторювати зміст Entry Form. Важливо показати реалізацію проекту у тому вигляді, в якому він був представлений на ринку.
  • Включіть як мінімум по одному прикладу кожного задіяного каналу комунікації, зазначеного в текстовій частині вашої заявки.  
  • Члени журі можуть бути розчаровані, коли у відеокейсі не показано достатньо прикладів креативної роботи і занадто багато часу витрачено на переказ історії з текстової частини заявки.
  • Також журі може знизити бал, якщо ви вкажете, наприклад, на важливість друкованої реклами в текстовій частині заяви, але не покажете приклади такої реклами в креативних матеріалах. І навпаки, якщо ви покажете креативні матеріали, про які нічого не сказано в текстовій частині заявки.  
  • Члени журі мають зосередитися на суті вашого проекту, а не на можливих підставах для дисквалифікації. 
  • Рекомендуємо не включати в креативні матеріали музику/зображення, які не використовувалися в рекламній кампанії та можуть ввести в оману членів журі під час перегляду.
ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ ДО КРЕАТИВНИХ МАТЕРІАЛІВ 

Усі матеріали мають бути представлені англійською мовою або включати англійські титри.

Відеокейс: формат відео, роздільна здатність 720р, кодек H.264, потік даних від 1 Мб / с. Хронометраж - до 3 хвилин. 

Додаткові зображення креативної роботи (мінімум 2): формат JPEG, RGB, 150 dpi, роздільна здатність більшої сторони - 1 772 pixels.
Після перегляду відеокейсу, членам журі будуть показані додаткові зображення. Вони мають доповнювати відеокейс та допомогти членам журі краще оцінити креативні елементи рекламної кампанії. Добре, коли такі файли включають статичні зображення (веб-сайт, друкована реклама тощо).
Загальна кількість таких файлів не повинна перевищувати 6 екземплярів.

Зображення Key Visual для публікації: формат JPEG, 300 dpi, RGB, роздільна здатність більшої сторони - 1772 pixels. 
Це зображення повинно презентабельно відображати заявлену на конкурс кампанію. Зображення Key Visual буде використовуватися на сайті Effie Awards Ukraine і в міжнародному архіві Effie Worldwide.

Логотипи компаній основного агентства та клієнта: формат JPEG, RGB, 150 dpi. Вони можуть бути використані Оргкомітетом конкурсу в публікаціях та на Церемонії Effie Gala у разі виходу до фіналу або перемоги проекту.

Готову папку з креативними матеріалами і окрему папку з логотипами компаній потрібно заархівувати та завантажити в особистому кабінеті на сайті Effie Awards Ukraine. Зображення Key Visual завантажується в окремому полі в особистому кабінеті.

Сумарна вага усіх завантажених файлів не повинна перевищувати 250 МБ.
Назва кожного окремого файлу має бути записана у наступному форматі:
Entry title_Category. Будь ласка, не вставляйте назву агентства в назву файлів креативних матеріалів.

Важливо! Учасник гарантує, що подана Робота є його оригінальною роботою, що не порушує особистих чи майнових прав і не викликає претензій будь-якої третьої сторони, в тому числі претензії на основі авторських прав.

ВИМОГИ ДО КРЕАТИВНИХ МАТЕРІАЛІВ В КАТЕГОРІЇ SUSTAINED SUCCESS:
  • В креативні матеріали кейсів Sustained Success повинні бути включені:

    - приклади креативної роботи, що були  проведені ще на початку кампанії. Може бути:  рік запуску кампанії або принаймні період до 1 Листопада, 2017/або раніше,
    - хоча б один проміжний рік,
    - рік з поточного конкурсного періоду (1 Листопада,  2019 (допустимо 1 Січня 2019) – 1 Листопада,2020).
  • Кожен приклад креативної роботи  - у відеокейсі та креативних зображеннях - повинен бути позначений роком проведення даної креативної реалізації. 
  • Хронометраж для відеокейсів в категорії Sustained Success може бути до 4 хвилин