Ваша заявка буде оцінюватися найбільш досвідченим та авторитетним журі. До команди журі входять маркетинг-директори провідних компаній та брендів, що представлені в Україні, а також – директори рекламних агентств, проекти яких продемонстрували свою ефективність на Effie Awards Ukraine, медіа експерти, дослідники та консультанти.
Заявки оцінюються в три тури. Бали кожної заявки присвоюються анонімно та конфіденційно.
Кожен член журі отримує на розгляд певний набір заявок, що відповідає його складу журі, в якому він працює. Кожен комплект заявок різних складів журі складений таким чином, щоб виключити можливість виникнення конфлікту інтересів та упередженого суддівства. Наприклад:
- член журі, що якимось чином пов'язаний з автомобільною промисловістю, не буде розглядати заявку конкурента в категорії «Транспортні засоби». Тому дуже важливо, щоб у заявці були описані ринкові умови, конкурентне середовище та ін., щоб член журі мав можливість швидко розібратися у незнайомому для нього ринку;
- член журі, який мав якусь причетність до реалізації проекту, що розглядається (як з боку агентства, так і боку рекламодавця), не може оцінювати цей проект.
Журі оцінює усі матеріали заявки: текстову частину та креативні матеріали. Кожний проект оцінюється індивідуально, без порівняння з іншими проектами у своїй категорії. Проекти, що отримали достатню кількість балів, стають фіналістами та проходять у наступний тур.
У другому турі заявки оцінюються в порівнянні з іншими заявками фіналістів в рамках однієї категорії. Так само, як і в першому турі, оцінюються усі матеріали кожної заявки. Для другого туру формуються інші склади журі. Остаточні оцінки визначають, хто з фіналістів отримає нагороди.
Гран журі на своєму засіданні визначить Гран-прі конкурсу серед золотих нагород.
Журі оцінює проекти за чотирма критеріями, виставляючи оцінки по кожному критерію за 100-бальною шкалою. Для отримання остаточної оцінки заявки від кожного члена журі, отримані бали критеріїв зважуються між собою наступним чином:
Challenge, Context & Objectives |
23.3% |
Insights & Strategic Idea |
23.3% |
Bringing the Idea To Life |
23.3% |
Results |
30% |
Загальна кількість балів виводиться методом зваження остаточних оцінок від усіх членів журі, при цьому до підрахунку не входять найвища та найнижча оцінки.
Фіналісти та переможці (золото, срібло та бронза) в кожній категорії повинні набрати визначену кількість балів.
Можливо, що в кожній категорії буде декілька переможців будь-якого рівня, чи навпаки, жодного переможця, незалежно від кількості фіналістів. Не всі фіналісти стають переможцями.
Члени журі вивчають текстову частину заявки та дивляться креативні матеріали. Перед подачею заявки переконайтесь, що текстова частина заявки та креативні матеріали відповідать та доповнюють один одного.
Пам’ятайте, що члени журі розглядають приблизно 15-20 заявок. Чіткість, ясність та сильна подача матеріалу допоможе вашій заявці вигідно вирізнитися з інших.
Перед початком засідання журі інформуються про вищезазначену процедуру.