Ваша заявка буде оцінюватися найбільш досвідченим та авторитетним журі. До команди журі входять маркетинг-директори провідних компаній та брендів, що представлені в Україні, а також – директори рекламних агентств, проекти яких продемонстрували свою ефективність на Effie Awards Ukraine, медіа експерти, дослідники та консультанти.
Заявки оцінюються в три тури. Бали кожної заявки присвоюються анонімно та конфіденційно.
Кожен член журі отримує на розгляд певний набір заявок, що відповідає його складу журі, в якому він працює. Кожен комплект заявок різних складів журі складений таким чином, щоб виключити можливість виникнення конфлікту інтересів та упередженого суддівства. Наприклад:
Журі оцінює усі матеріали заявки: текстову частину та креативні матеріали. Кожний проект оцінюється індивідуально, без порівняння з іншими проектами у своїй категорії. Проекти, що отримали достатню кількість балів, стають фіналістами та проходять у наступний тур.
У другому турі заявки оцінюються в порівнянні з іншими заявками фіналістів в рамках однієї категорії. Так само, як і в першому турі, оцінюються усі матеріали кожної заявки. Для другого туру формуються інші склади журі. Остаточні оцінки визначають, хто з фіналістів отримає нагороди.
Кейси, що здобули найвищі оцінки серед золотих переможців, потрапляють до переліку претендентів на Гран-прі Effie Awards — найвищу відзнаку конкурсу за найбільш ефективний кейс року. Переможця Гран-прі Effie Awards обирає Гранд-журі, до складу якого входять досвідчені топ-фахівці індустрії. Їхній вибір є не лише визнанням результатів, а й посланням для всієї галузі — з акцентом на те, яким має бути ефективний маркетинг майбутнього.
Журі оцінює проекти за чотирма критеріями, виставляючи оцінки по кожному критерію за 100-бальною шкалою. Для отримання остаточної оцінки заявки від кожного члена журі, отримані бали критеріїв зважуються між собою наступним чином:
Виклик, опис ситуації і цілі |
23.3% |
Інсайти та стратегічна ідея |
23.3% |
Втілення стратегії та ідеї в життя |
23.3% |
Результати |
30% |
Загальна кількість балів виводиться методом зваження остаточних оцінок від усіх членів журі, при цьому до підрахунку не входять найвища та найнижча оцінки.
Фіналісти та переможці (золото, срібло та бронза) в кожній категорії повинні набрати визначену кількість балів.
Можливо, що в кожній категорії буде декілька переможців будь-якого рівня, чи навпаки, жодного переможця, незалежно від кількості фіналістів. Не всі фіналісти стають переможцями.
Члени журі вивчають текстову частину заявки та дивляться креативні матеріали. Перед подачею заявки переконайтесь, що текстова частина заявки та креативні матеріали відповідать та доповнюють один одного.
Пам’ятайте, що члени журі розглядають приблизно 15-20 заявок. Чіткість, ясність та сильна подача матеріалу допоможе вашій заявці вигідно вирізнитися з інших.
Перед початком засідання журі інформуються про вищезазначену процедуру.