Невідповідність кампанії конкурсному періоду: Надані дані та результати кампанії повинні відноситися саме до українського ринку, тобто кампанія має бути реалізована на території України, та в будь-який проміжок часу в межах встановленого періоду: 1 січня 2024 року – 1 жовтня 2025 року (для категорії Sustained success – з 1 січня 2022 року або раніше). До опису заявки можна включати дані попередніх періодів кампанії для того, щоб краще зрозуміти контекст кампанії (ситуацію, обставини тощо).
Перевірте дотримання всіх умов відповідно до Правил участі.
Невідповідність обраній категорії: Ознайомтесь з описами категорій щодо наявності додаткових вимог, що мають бути дотримані у вашій роботі в межах обраної категорії. Члени журі можуть знизити оцінку за невиконання цих вимог. У випадку, коли одна й та ж кампанія бере участь у різних категоріях, заявки до цієї кампанії повинні бути адаптовані під різні категорії за цілями, завданнями, результатами. Судді оцінюють ефективність роботи в контексті визначення та суті обраної категорії.
Заборона щодо включення назв агенцій та їх логотипів: Effie — це конфіденційне змагання, тому жодні згадки агенцій не мають з'являтись в матеріалах, які переглядає журі: у заявці, investment overview, відеокейсі чи зображеннях. Також не можна вказувати назви агенцій у джерелах даних — навіть якщо це не ваша агенція. Замість назви вкажіть загальну назву, наприклад: “Дослідження агентства”, “Дослідження PR агентства”, “Дослідження медійного агентства” тощо.
Зверніть увагу! Назва агенції може з’являтися у заявці лише у двох випадках:
• якщо агенція є брендом, про який йдеться в кейсі;
• якщо назва агенції була частиною креативу, який реально виходив у публічний простір.
Відсутність джерел підтвердження даних: Вся інформація, факти, цифри і особливо результати, що представлені в заявці, повинні підтверджуватися джерелами даних, із зазначенням діапазонів дат для всіх даних та фактів, що згадані в описі заявки. Будь-які дані без джерела не будуть враховані і призведуть до дискваліфікації. Оргкомітет Effie Awards Ukraine залишає за собою право перевірки достовірності даних.
В онлайн-порталі в кожному з розділів, що оцінюються, внизу є спеціальне поле для зазначення джерел і приміток. Рекомендований вигляд оформлення:
Члени журі не можуть переходити за зовнішніми посиланнями під час перегляду вашої заявки. Тому, якщо посилаєтесь на вебсайт, обов’язково вказуйте всі ключові дані про джерело: назву видання, заголовок матеріалу, дату публікації тощо.
Заборона щодо зовнішніх посилань: Не прописуйте в тексті посилання (URL) на зовнішні веб-сторінки – журі можуть лише переглядати опис та креативні матеріали заявки. Забороняється направляти членів журі на будь-які сайти для отримання додаткової інформації
Відсутній переклад: Усі креативні матеріали мають бути забезпечені перекладом на англійську мову — або у вигляді субтитрів, або скористатись полем «Переклад» у вкладці «Креативні матеріали» в онлайн-порталі реєстрації робіт.
Порушення правил щодо креативних матеріалів. Заборонено включати результати кампанії та логотипи і/або креативні матеріали конкурентів в креативні матеріали вашої кампанії. Необхідно дотримуватись часових обмежень в відеокейсі. Перегляньте додаткові вказівки у розділі вимог до креативних матеріалів.
БУДЬТЕ ЧІТКИМИ, ЛАКОНІЧНИМИ, ПЕРЕКОНУЮЧИМИ ТА ЧЕСНИМИ.
Короткі, гарно написані заявки завжди вдало виділяються серед інших, адже за одну суддівську сесію журі розглядають 15-20 заявок.
КОНТЕКСТ (ОПИС СИТУАЦІЇ) Є КЛЮЧОВИМ. Судді зазвичай не працюють у вашій категорії та можуть бути не знайомі з вашим брендом. Опишіть суддям ситуацію так, щоб можна було зрозуміти ступінь складності вашого завдання та важливість отриманих результатів. Обмежте використання галузевого жаргону та дайте визначення галузевим термінам.
ВІДПОВІДНІСТЬ КАТЕГОРІЇ. Судді оцінюють ефективність роботи в контексті визначення та суті обраної категорії. Переконайтеся, що ваша заявлена ціль і результати збігаються.
РОЗКАЖІТЬ ЦІКАВУ ІСТОРІЮ. Пишіть вашу заявку, пам’ятаючи, що ваша цільова аудиторія – це судді Effie. Члени журі хочуть побачити захоплюючу, добре написану історію, в якій чітко і послідовно пов’язані між собою всі розділи заявки. Судді будуть оцінювати вашу роботу критично, тому передбачте питання, які в них можуть виникнути.
ПОПЕРЕДНІЙ ПЕРЕГЛЯД. Зверніться до колег, які не працюють з брендом, з проханням переглянути заявку. Дізнайтеся, які питання у них виникли – що було незрозумілим? Де в кейсі прогалини? Зверніться до сильного редактора (коректора) переглянути роботу.
Також можна переглянути додаткові поради від журі у документі Effective Entry Guide.
«Підгонка» цілей. «Підгонка» цілей під досягнуті результати або постановка цілей після факту, що вже здійснився, замість точного пояснення ситуації. Це одна з найчастіших скарг членів журі.
Розрив між цілями і результатами. Неповна відповідність цілей і KPI результатам. Ваші цілі і результати повинні збігатися. Не варто вказувати впізнання бренду в якості мети, а в розділі результати надавати тільки дані про продажі. Надайте докази того, що саме завдяки маркетинговим комунікаціям такі результати були досягнуті. Якщо вам не вдалося досягти однієї з ваших цілей, поясніть чому. Члени журі цінують чесність.
Відсутність опису цільової аудиторії.
Відсутність медіастратегії. Поясніть свій вибір медіаканалів. Чому саме ці медіаканали підійшли для реалізації вашої ідеї і для вашої цільової аудиторії.
Недостатня кількість даних для оцінки ситуації. Наприклад, не вказані дані за попередній рік, дані конкурентів і т.д.
Граматичні та математичні помилки, виправлення і т.п.
Незнайомі терміни. Уникайте жаргонних і вузькоспеціалізованих слів - судді можуть не знати ваш професійний сленг.
Відсутність пояснення ефективності кампанії. Просте перерахування результатів без зазначення їх вагомості та зв'язку з цілями низько оцінюється членами журі.
Перевантаженість заявки зайвими подробицями.
Нечіткі або неповні посилання на джерела підтвердження даних і результатів. Також пам'ятайте, що відсутність посилань на джерела - привід для дискваліфікації вашої заявки.
Відсутність пояснення ідеї. Опишіть, як вона з'явилася.
Неповні відповіді на деякі питання. Коли члени журі бачать питання без відповідей, вони зазвичай припускають, що інформація відсутня з негативних причин. Уважно вивчіть детальні інструкції/питання у формі заявки, щоб упевнитися, що ви відповіли на всі питання.