Ваші креативні матеріали оцінюються в межах Розділу 3. Втілення стратегії та ідеї в життя, разом із вашими відповідями в цьому розділі та розділі Investment Overview письмової заявки.
Члени журі спочатку читають вашу письмову заявку, а вже потім переглядають креативні матеріали. Вони очікують побачити повні приклади матеріалів, які ви згадували як ключові в Розділі 3 та в Investment Overview. Перегляньте Effective Entry Guide, де зібрані поради від журі щодо оформлення відеокейсу та зображень.
Креативні матеріали повинні бути представлені у вигляді:
Усі креативні матеріали мають бути забезпечені перекладом на англійську мову.
У відеокейсі потрібно показати конкретні приклади креативної реалізації. Мінімум 70% всього відеокейсу мають займати приклади креативної роботи на основі яких відбулася взаємодія з вашою аудиторією, чи інші матеріали, що були створені для втілення вашої ідеї в життя в рамках чи поза рамками компанії. При цьому не потрібно включати до відеокейсу всі пункти, які ви позначили в Investment Overview, варто додати лише ті, що стали невід’ємною частиною успіху кейсу, що пояснюються у вашій текстовій формі заявки. Будь-яка додаткова інформація (опис ситуації, виклик) не повинні перешкоджати можливості суддів оцінити саме креативні матеріали.
Необхідно включити у відеокейс:
Не включати до відеокейсу:
Технічні вимоги
Авторські права
Не додавайте в відеокейс музику чи стокові зображення, які не були в оригінальній кампанії, якщо у вас немає прав на їх використання.
Відеокейс буде використано публічно, якщо ваша заявка стане фіналістом або переможцем.
Effie Worldwide є некомерційною освітньою організацією, яка використовує роботи в освітніх цілях демонструючи ефективні маркетингові ідеї та нагороджує успішні команди (клієнтів і агентств), які їх створюють. Досвід показує, що з елементами, використаними у вашій оригінальній креативній роботі, не повинно виникнути проблем з правами/ліцензуванням.
Зображення креативної роботи: 2 зображення обов’язково; 6 зображень максимум
Після перегляду відеокейсу, членам журі будуть показані зображення. Вони мають доповнювати відеокейс та допомогти членам журі краще оцінити креативні елементи рекламної кампанії.
Добре, коли такі файли включають статичні зображення (веб-сайт, друкована реклама тощо). Або ж можна показати в зображенні той приклад роботи, на який судді повинні ще раз поглянути після перегляду відеокейсу.
Виділіть елементи, які буде краще роздивитися саме як статичні зображення, а не у форматі відео. Зверніть додаткову увагу на ключові елементи креативної роботи, на яких ви б хотіли зробити акцент.
Технічні вимоги
Зображення будуть використані публічно, якщо ваша заявка стане фіналістом або переможцем.
Під час реєстрації заявки учасники повинні надати також наведені нижче публічні матеріали:
Основне зображення для публікації (Primary publicity image). Це зображення, яке візуально відображає заявлену на конкурс кампанію. Дане зображення буде основним зображенням вашої роботи та використаним для рекламних цілей, якщо ваша заявка стане фіналістом або переможцем.
Логотипи основного агентства та клієнта(ів). Логотипи можуть бути використані Оргкомітетом конкурсу в публікаціях та на Церемонії Effie Gala у разі виходу до фіналу або перемоги проєкту.
Короткий опис кейсу (Case summary). Короткий опис кейсу обсягом до 90 слів може бути використаний для промоції вашого кейсу, якщо він став фіналістом або переможцем.
Твердження про ефективність (Statement of effectiveness). Коротка фраза до 15 слів, яка показує результати кейсу. Без конфіденційної інформації.
Фотографії команди (Опціонально). Командні фото можуть бути публічно анонсовані онлайн та на Церемонії нагородження Effie Awards. Командні фотографії можуть бути спільними клієнта та агенції разом або окремими фотографіями для команди агенції та команди клієнта. Ви можете завантажити максимум по одній фотографії від основної агенції та клієнта.