УЧАСТЬ У EFFIE AWARDS UKRAINE 2025

На конкурс Effie Awards Ukraine 2025 приймаються проєкти, реалізовані на території України, та в будь-який проміжок часу в межах встановленого періоду:

1 січня 2024 року – 1 жовтня 2025 року (для категорії Sustained success – з 1 січня 2022 року або раніше).

Результати, які демонструють ефективність вашого кейсу, можуть виходити за межі періоду,
визначеного умовами участі, але мають бути безпосередньо пов’язані з маркетинговою активністю,
яку ви подаєте на конкурс.

В категорію SUSTAINED SUCCESS:

  • Приймаються проєкти, реалізовані на території України, що мали стійкий успіх протягом трьох і більше років.
  • Як мінімум, запуск кампанії та її результати повинні датуватися, починаючи з 1 січня 2022 року, і повинні включати результати поточного конкурсного періоду: 1 січня 2024 року – 1 жовтня 2025 року. До участі також приймаються кампанії, що були запущені раніше 2022 року.

Проєкт на участь у Effie Awards Ukraine 2025 може бути зареєстрований як компанією-рекламодавцем, так і рекламним агентством, що реалізовувало кампанію.

Кампанії, які розроблялися декількома агентствами, можуть подаватися на розгляд в рамках однієї категорії тільки один раз і від одного заявника, але всі агентства, що брали участь у розробці проєкту, можуть бути вказані.

Для того, щоб заявка була прийнята для участі, учасник має зареєструвати заявку на онлайн-порталі реєстрації робіт дотримуючись всіх конкурних умов та сплатити участь. Після реєстрації заявки не можна вносити будь-які зміни без звернення до Оргкомітету Effie Awards Ukraine. Зміни в заявці неможливі після початку роботи журі.

ОБМЕЖЕННЯ ПО КІЛЬКОСТІ КАТЕГОРІЙ

Максимум можна обрати 4 категорії для однієї рекламної кампанії. При цьому зверніть увагу, що з переліку Індустріальних категорій може бути обрана лише 1 (одна) продуктова категорія та не більше 2 (двох) категорій з блоку Commerce & Shopper, а також лише 1 (одна) категорія з блоку Topical & Annual Events.

Водночас, немає обов’язкової вимоги подавати кейс саме в індустріальну категорію — ви можете обрати інші 4 категорії на вибір з списку спеціальних груп категорій. 

У випадку подачі однієї рекламної кампанії у декілька категорій, заявки повинні бути адаптовані під різні категорії з різницею за цілями, завданнями і результатами. Члени журі помічають факти, коли одна стандартна заявка використовується в декількох категоріях, що може призвести до зниження балів.

Оргкомітет Effie Awards Ukraine залишає за собою право перемістити заявку в іншу категорію, уточнити/змінити опис категорії та (або) відмовити в прийомі заявки.

ПРАВИЛА ТА ПОРЯДОК НАДАННЯ ВСІХ МАТЕРІАЛІВ ЗАЯВКИ

Ознайомитись із правилами участі
Визначитися із кількістю робіт
Завантажити відповідні темплейти заявок (Entry Form) для попередньої підготовки робіт 
Перенести готові відповіді з темплейтів заявок у відповідні поля на онлайн-порталі робіт разом із завантаженням креативних та інших матеріалів
Сплатити рахунок за участь
  1. Ознайомитись з правилами участі

Необхідно вивчити усі умови участі та вимоги до матеріалів, що зазначені на сайті Effie Awards Ukraine.

В Effie Entry Kit зібрана ключова інформація, що допоможе учаснику ознайомитися з усіма етапами конкурсної програми. Завантажте Effie Entry Kit за посиланням.

Також можна переглянути додаткові поради від журі у документі Effective Entry Guide. 

  1. Визначити кількість заявок

Кількість заявок залежить не стільки від кількості реалізованих вами кампаній, а більше від того, в одну чи декілька категорій ви збираєтесь реєструвати кожну кампанію. Адже один і той самий проєкт можна представити на розгляд журі як в рамках 1 (однієї) індустріальної категорії так і подати його до спеціальних категорій (напр. Малобюджетні кампанії, Спонсторство та ін).

Заявки для декількох категорій оформлюються у вигляді окремих заявок та оплачуються як окремі роботи.

  1. Скачати відповідний шаблон заявки (Entry Form) для попередньої підготовки робіт  

Шаблон містить усі обов’язкові поля, які необхідно заповнити під час реєстрації заявки. Заздалегідь сплануйте час — залиште собі достатньо часу на заповнення всіх полів безпосередньо в системі до обраного дедлайну. 

Зверніть увагу! Для категорій Performance Marketing та Sustained Success передбачені окремі шаблони заявки.

  1. Пройти реєстрацію в онлайн-порталі (Acclaim).

Реєструючись в онлайн-порталі та оплачуючи роботи, ви підтверджуєте свій статус учасника/заявника проекту. При реєстрації необхідно вказати кількість заявок та відповідальну контактну особу з питань вашої участі в конкурсі, а також іншу інформацію, яку вам буде запропоновано заповнити.

  1. Перенести готові відповіді з шаблону у відповідні поля в онлайн-порталі разом з креативними матеріалами.

Скопіюйте та вставте готові відповіді з шаблону у відповідні поля в онлайн-порталі реєстрації робіт. 

Переконайтеся, що всі основні стратегічні та креативні партнери вказані у кредитах, і узгодьте заявку з усіма учасниками проєкту.

  1. Сплатити рахунок за участь

Після завершення реєстрації фінальної версії заявки в онлайн-порталі необхідно зробити запит рахунку на оплату участі відповідно до визначеного дедлайну. 

Всі завантажені заявки будуть автоматично передані на суддівство, а сплата за участь є обов'язковою.

Оплата участі має бути здійснена до 15 жовтня 2025 року. Рахунок на оплату участі буде відправлено протягом 3 робочих днів контактній особі, що вказана в реєстраційній формі учасника конкурсу.

УЧАСТЬ РОБІТ МИНУЛИХ РОКІВ

Заявки переможців попередніх років можуть бути зареєстровані до конкурсної програми цього року за умови, що рекламна кампанія продовжується, а також досягла результату в межах поточного конкурсного періоду.

Умови участі для заявок минулих років:

  • Учасники, фіналісти та переможці минулорічного конкурсу мають оновити свою заявку відповідно до чинного конкурсного періоду, включно з актуальними результатами.
  • «Золоті» переможці Effie 2024 можуть повторно реєструвати заявку лише в категорії, де вони не здобули золото.
  • «Золоті» переможці категорії Sustained Success можуть повторно реєструвати заявки в цю категорію тільки через 3 роки — тобто переможці з 2021 року та раніше мають право на участь в цій категорії.
  • Заявки переможців категорій Бізнес-виклик, або Давид проти Голіафа та Challenger Brand Solutions 2024 (Золото, Срібло, Бронза) не можуть подаватися в ці категорії у 2025 році.